بهترین سوغاتی های کشور اسپانیا

به گزارش بانیما، آیا شما نیز به دنبال لیستی از سوغاتی های کشور اسپانیا هستید؟ آیا می دانید که بهترین و معروف ترین آن کدام می باشد؟ از شما دعوت می گردد که مقاله پیش روی خود را تا خاتمه آن همراهی کنید تا اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست بیاورید.

بهترین سوغاتی های کشور اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از دیدنی ترین و زیباترین کشورهای اروپایی و دنیا به شمار می آید این کشور با واقع شدن در کنار سواحل اقیانوس اطلس، از منظره بسیار باشکوهی برخوردار است و همین امر نیز سبب شده تا سالانه میلیون ها گردشگر و توریست خود را روانه اسپانیا نمایند تا بهترین و ماندگارترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند.

از جاذبه های گردشگری اسپانیا : پارک گوئل بارسلونا

یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده است تا گردشگران توجه زیادی را برای سفر به سوی این کشور داشته باشند وجود سوغاتی های بسیار باشکوه و بی نظیر در این کشور است به طوری که هر توریستی به محض رسیدن به این کشور میخواهد تا از بازارچه ها و فروشگاه های انی کشور بازدید نموده و از بهترین و معروف ترین سوغاتی های کشور اسپانیا خرید نماید.

از مهمترین آن می توان به زعفران، صندل، کلاه مردانه، لباس فلامنکو، شال مانیلا و بادبزن دستی اشاره نمود که هر کدام این سوغاتی ها در نوع خود بی نظیر و شگفت انگیز هستند و گردشگران می توانند با توجه به علاقه خود اقدام به خرید یکی از آنها داشته باشند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص هر کدام از سوغاتی های اسپانیا توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

از جاذبه های گردشگری اسپانیا : کلیسای ساگرادا فامیلیا

بادبزن دستی از سوغاتی های کشور اسپانیا

بادبزن دستی از مهمترین و مشهورترین سوغاتی های کشور اسپانیا می باشد که در بسیاری از متون نیز از این سوغاتی به عنوان سمبلیک کشور اسپانیا استفاده شده است. استفاده از بادبزن دستی در میان مردم اسپانیا به خصوص در بسیاری از جشنواره ها و پایکوبی ها رواج دارد و شما می توانید در هر جایی از این کشور فروشگاه های مختلفی را مشاهده کنید که در حوزه فروش این محصول فعالیت می نمایند. جنس بادبزن ها نیز از پلاستیک و چوب می باشد که دارای هزاران تنوع بوده و گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به علاقه خود یکی از آنها را تهیه نمایند. از این محصول در جهت ایجاد دکور جدید و تزئین منزل نیز استفاده می گردد.

محصولات لاویولتا

اگر به دنبال شیرین تری سوغاتی های کشور اسپانیا هستید، محصولات لا ویولتا را به شما پیشنهاد می کنیم. شکلات مذکور با داشتنم بسته بندی بنفش رنگ خود در زیبا و شیک ترین بسته بندی ها قرار گرفته و از مشهورترین و لذیذترین سوغاتی های اسپانیا به شمار می آِیند. شما می توانید برای نزدیکان خود از بسته بندی هی متنوع این شکلات خریداری نموده و لذت یک شیرینی واقعی را به آنها هدیه کنید. محصولات لا ویولتا از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می گردد که این امر نیز از مهمترین راز خوشمزه بودن آن به شمار می آید.

اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید راهنمای سفر به اسپانیا را بخوانید

صندل

صندل یکی دیگر از سوغاتی های کشور اسپانیا می باشد که این صندل ها از مهمترین صنایع دستی مردم کشور اسپانیا نیز به شمار می آِد و شما می توانید تنوع بسیار بالایی از صندل ها را در این کشور مشاهده کنید. اگر صندل راحتی به همراه خود نبرده اید و یا می خواهید یکی از مناسب ترین و ارزان ترین سوغاتی ها را برای دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید می توانید خرید صندل را در اولویت های خود قرار دهید.

استفاده از صندل در شور اسپانیا بسیار مرسوم و رواج دارد به طوری که شما می توانید در همه خیابان های این کشور افرادی را مشاهده کنید که از صندل استفاده می نمایند. رنگارنگ بوده و داشتن کنف های جذاب از مهمترین ویژگی های این سوغاتی های کشور اسپانیا می باشد. همچنین اشاره به این نکته حائز اهمیت است که صندل های این کشور از بالاترین کیفیت و مرغوبیت برخوردار است.

لباس فلامنکو

یکی دیگر از معروف ترین و مهمترین سوغاتی های کشور اسپانیا، لباس فلامنکو می باشد که بی شک بسیاری از گردشگران و توریست ها اسم موسیقی فلامنکو را نیز شنیده اند که این لباس نام خود را از این موسیقی برگرفته است و فلامنکو در اصل یکی از مهمترین سبک های آواز و پایکوبی در این کشور می باشد.

یکی از مهمترین دلیلی که سبب شده است تا اسم لباس فلامنکو را در لیست سوغاتی های کشور اسپانیا مشاهده کنید این است که این لباس در بسیاری از جشنواره ها و آیین های کشور اسپانیا مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین بخش فرهنگ این کشور بوده که به همین جهت نیز بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها واقع شده است.

تنوع رنگی و طرح های بسیار زیبای این لباس توجه هر گردشگر را به سوی خود جذب نموده و آنها را ترغیب به خرید می نماید. شما هم چنین می توانید با خرید کفش فلامنکو نیز با لباس مذکور ست کنید که این مدل از کفش ها از پاشنه های چوبی ساخته شده اند و از زیبایی بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند.

شال مانیلا

شال مانیلا از دیگر مشهورترین و معروف ترین سوغاتی های کشور اسپانیا به شمار می آید که با داشتن تنوع و زیبایی های بسیار منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران خانم را به سوی خود جذب نماید. این شال از سه گوش طراحی شده است که بسیاری از اسپانیایی ها آن را با لباس فلامنکو استفاده می نمایند. استفاده از این شال برای مردم محلی اسپانیا نیز امری بسیار عادی تلقی شده و شما می توانید شاهد پوشیدن این شال توسط بسیاری از زنان اسپانیایی باشید.

طرح ها و رنگ های یسیار متفاوت در این شال سبب شده است که هر بیننده ای بی اختیار مجذوب آن شو. اگر به دنبال خرید به یادماندنی ترین سوغاتی هستید می توانید خرید شال مانیلا را در اولویت های خود قرار دهید. تمام شال های مانیلا از ابریشم تهیه شده اند که این امر سبب زیباتر دیده شده شال ها خواهد. اگر قصد دارید تا یک هدیه بسیار بی نظیر برای دوستان یا نزدیکان خود از این کشور دهید می توانید شال مانیلا را در اولویت های خرید خود قرار دهید.

زعفران

از دیگر سوغاتی های کشور اسپانیا می توان به زعفران اشاره نمود، کشور اسپانیا یکی از مهمترین و اصلی ترین فراوری نمایندگان در زمینه زعفران می باشد و حجم بزرگی از این محصول شگفت انگیز را می توانید در منطقه کاستیا لمانچا مشاهده کنید. اسپانیایی ها در بسیاری از غذاهای محلی خود از این ادویه بسیار لذیذ و با کیفیت استفاده می نمایند که همین امر نیز سبب خوشمزه و معروف شدن غذاهای اسپانیایی نیز شده است.

اگر شما نیز قصد خرید از رغفران این کشور را دارید می توانید آن را در بسته بندی های کوچک به نام پائییا تهیه و خریداری کنید. خرید بهترین سوغاتی خود را با زعفران آغاز کنید و به غذاها خود طعم جدیدی را اضافه نمایید. برای خرید اصل این محصول بی نظیر می توانید به بازارهای ادویه جات این کشور سربزنید.

جاذبه ­های توریستی اسپانیا

منبع: دلتابان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4954

به "بهترین سوغاتی های کشور اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغاتی های کشور اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید