بنچمارک مدل اگزینوس گلکسی نوت 20 اولترا عملکرد ضعیف آن را تایید می نماید

به گزارش بانیما، به نظر می رسد با عرضه گوشی های گلکسی نوت 20، حواشی مربوط به تراشه اسنپ دراگون و اگزینوس همچنان ادامه پیدا می نماید. همانطور که احتمالا می دانید، گوشی های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا مانند خانواده اس 20 در بیشتر بازارهای جهانی همراه با تراشه اگزینوس 990 عرضه خواهند شد. اما این بار، برای بازار کشورهایی مانند آمریکا و چین به جای تراشه اسنپ دراگون 865 از مدل پلاس آن استفاده می گردد.

بنچمارک مدل اگزینوس گلکسی نوت 20 اولترا عملکرد ضعیف آن را تایید می نماید

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

همین موضوع اعتراض بعضی کاربران را به دنبال داشته و حالا با توجه به انتشار اولین بنچمارک گلکسی نوت 20 اولترا مجهز به اگزینوس 990، می توانیم ببینیم که قدرت پردازش آن مشابه گذشته است. البته باید خاطرنشان کنیم چنین بنچمارکی نمی تواند تشخیص دهد آیا مهم ترین مسائل این تراشه مانند ایجاد گرمای زیاد، مسائل پردازنده گرافیکی هنگام اجرای طولانی مدت بازی و مصرف انرژی بالا هنگام فعال سازی high performance رفع شده یا نه. اخیرا شایعه ای منتشر شده که طبق آن، سامسونگ این تراشه را بهینه سازی نموده ولی در نهایت باید ببینیم آیا واقعا چنین کاری اجرا شده یا نه.

در هر صورت طبق این بنچمارک، عملکرد کلی این تراشه در گوشی های گلکسی نوت 20 مشابه خانواده گلکسی اس 20 است که البته چنین موضوعی اصلا جای تعجب ندارد. اگرچه تنها با استناد به یک بنچمارک نمی توان نتیجه گیری کرد، ولی در کل تراشه های اگزینوس در زمینه عملکرد چند هسته ای ضعیف تر از رقیب اسنپ دراگونی خود هستند و با توجه به وجود اسنپ دراگون 865 پلاس در گوشی های نوت 20، این فاصله بیشتر هم خواهد شد.

در هر صورت فقط 5 روز دیگر در تاریخ 15 مرداد، گوشی های گلکسی نوت 20 در کنار گلکسی Z Fold 2، تبلت های گلکسی تب اس 7، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و هدفون بی سیم گلکسی بادز لایو معرفی خواهند شد.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11174

به "بنچمارک مدل اگزینوس گلکسی نوت 20 اولترا عملکرد ضعیف آن را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک مدل اگزینوس گلکسی نوت 20 اولترا عملکرد ضعیف آن را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید