آنالیز دکوراسیون داخلی روبرت کلنیک - طراحی داخلی مدرن

به گزارش بانیما، در اروپا مدل ها و طرح های دکوراسیون سبک هلندی نسبت به گذشته بسیار فراگیر تر شده اند چرا که سبک هلندی در طراحی مدرن و دکوراسیون خلاقانه یکه تاز جهان هستند. روبرت کلنیک (Robert Kolenik) متولد سال 1981 در آمستردام هلند است و در حال حاضر به عنوان رهبر و پیشتاز سبک طراحی هلندی در جهان شناخته می گردد سبک های او به داشتن هارمونی، تعادل و کاربردی بودن در عین ساده گرایی معروف است. در زیر به آنالیز یکی از تازه ترین طرح های او می پردازیم.

آنالیز دکوراسیون داخلی روبرت کلنیک - طراحی داخلی مدرن

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در یکی از جدیدترین طراحی ها داخلی روبرت کلنیک با دکوراسیونی مدرن و بی نظیر روبرو هستیم طوریکه تمامی محیط های خانه با یکدیگر ارتباط و هارمونی دارند تا فضای زیادی برای مهمانی و دورهم بودن ایجاد گردد. از کاناپه های کم ارتفاع گرفته تا شومینه ایی باز از تمام جهات همگی باعث ایجاد محیطی برای لذت بردن و خوشگذرانی در جمع خانواده می گردد.

میز ناهار خوری چوبی با رویی شیشه ایی نور را از لوسترهای آویزان شده از شاخه درخت به زیبایی هر چه تمام تر بازتاب می دهد. در اتاق نشیمن شومینه ایی دیگری وجود دارد که توسط دو عدد کاناپه کم ارتفاع و جایگاه راحتی احاطه شده و افراد را برای داشتن گقت و گویی گرم به خود دعوت می نماید.

کاناپه های کم ارتفاع با بالشت های متعدد همه را وسوسه به لم دادن کنار گرمای آتش شومینه می نماید. خود شومینه هم مجهز به دودکشی مدرن است که بروی پایه چوبی قرار گرفته است.

اما آشپزخانه همزمان هم محیطی برای پخت و پز فراهم می نماید هم مکانی برای تفریح و لذت بردن. این جدا نبودن محیط های خانه از یکدیگر و فضای زیاد برای تفریح و گفت و گو شاید بیانگر این باشد که مالک خانه به دورهم بودن بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت میداده است.

اما کسانی که زیاد به دنبال لذت و شادی هستند زیاد هم کار می نمایند در این فضا اتاق شاهد محل کاری هستیم که تمام دکوراسیون این اتاق از کفی ها گرفته تا نورپردازی همگی صحبت از تجارت و اداره خانگی می نمایند.

در ادامه عکس هایی مربوط به استخر خانگی و سرویس بهداشتی این خانه نگاهی می اندازیم تا معنای لوکس بودن به وضوح تعریف گردد

منبع: اتاق
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9033

به "آنالیز دکوراسیون داخلی روبرت کلنیک - طراحی داخلی مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دکوراسیون داخلی روبرت کلنیک - طراحی داخلی مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید