برج نوآوری فناوری های هوافضا افتتاح می گردد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، دکتر اسماعیل قادری فر، رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در حاشیه افتتاحیه مرکز نوآوری رسانه های صوت و تصویر در ایستگاه نوآوری شریف بیان کرد: مدلی که معاونت علمی همیشه در طی 6، 7 سال گذشته در پیش گرفته یک طرح مفهومی توسعه زیست بوم نوآوری است که این یک مدل قرارگاهی به شمار می رود.

برج نوآوری فناوری های هوافضا افتتاح می گردد

وی با بیان اینکه مدیر این قرارگاه دکتر ستاری است، گفت: این قرارگاه ابعاد گوناگونی دارد که توانسته آن را در سراسر کشور فرهنگ سازی کند.

وی تاکید نمود: در معاونت علمی سه موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که شامل سرمایه گذاری خطرپذیر، بازارسازی و فرهنگ سازی در حوزه نوآوری می گردد.

قادری فر در مورد فرهنگ سازی گفت: این موضوع همیشه از ابتدا مورد توجه معاونت علمی قرار گرفته و اکنون می بینیم اکوسیستم نوآوری در کل کشور فرهنگ سازی شده است.

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به آزادسازی گفت: بازار هر کشور ناموس آن کشور به شمار می رود از این رو باید به مقوله بازارسازی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما یک بازار 80 میلیون نفری داخل کشور و یک بازار 900 میلیون نفری در آسیا و اطراف آن برای شرکت های دانش بنیان در اختیار داریم.

قادری فر در ادامه با اشاره به افتتاح برج نوآوری در حوزه هوا فضا گفت: بناست یک برج نوآوری 13 طبقه قریب به 16 الی 17 هزار متر مربع با یاری دانشگاه شریف و پارک علم و فناروری این دانشگاه افتتاح گردد.

وی ادامه داد: این برج نوآوری که در حوزه فناوری های هوا فضا است تا شهریور ماه افتتاح می گردد.

قادری فر تاکید نمود: ایجاد این ساختمان های نوآوری به معنادار شدن ساختمان ها و مهاجرت معکوس نخبگان و ایجاد انگیزه آنها برای فعالیت در ساختمان ها یاری بسزایی می نماید.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10442

به "برج نوآوری فناوری های هوافضا افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج نوآوری فناوری های هوافضا افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید