برانکو: ماندن در خانه امتیازی است که قهرمانان پزشکی از آن بی بهره هستند

به گزارش بانیما، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با شرکت در پویش مبارزه با کرونای سایت AFC، فداکاری پزشکان دنیا را ستود.

برانکو: ماندن در خانه امتیازی است که قهرمانان پزشکی از آن بی بهره هستند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که در روزهای مواجهه جامعه دنیای با ویروس کرونا پویش زنجیره را بشکن را به راه انداخته، این بار به سراغ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران رفت که اکنون راهنمایی تیم ملی عمان را بر عهده دارد.

برانکو در گفت وگو با AFC گفت: در شرایط فعلی نمی توانیم بیرون برویم، کار کنیم، تمرین کنیم یا اینکه فوتبال بازی کنیم. اگر می خواهیم این مشکل عظیم را حل کنیم، باید تحت محدودیت و توصیه های کارشناسان پزشکی باشیم. همواره دستان خود را بشویید و از تماس نزدیک با افراد، به خصوص بیماران پرهیز کنید.

وی با تمجید از جامعه پزشکان گفت: تمام احترام و قدردانی خودم را نسبت به کسانی که در خط مقدم مبارزه با این بحران هستند، ابراز می کنم. فداکاری های آنها بی اندازه است و همه ما باید عزم و سرسختی کارکنان بخش درمانی در مبارزه با کرونا در سراسر دنیا را ستایش کنیم.

سرمربی تیم ملی عمان با درخواست از همه مردم سراسر آسیا برای قوی ماندن بیان کرد: دوران سختی داریم و می دانیم که ماندن در خانه چالش های خودش را دارد، اما یک امتیاز هم محسوب می گردد؛ چیزی که قهرمانان پزشکی ما آن را ندارند. بهترین هدیه ای که در این مقطع می توانیم به هم بدهیم، پیروی کردن از توصیه های دولت ها و کارشناسان درمانی است. همه را تشویق می کنم که به من در شکستن زنجیره و جلوگیری از انتشار این ویروس ملحق شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8675

به "برانکو: ماندن در خانه امتیازی است که قهرمانان پزشکی از آن بی بهره هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: ماندن در خانه امتیازی است که قهرمانان پزشکی از آن بی بهره هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید