با این فرمول آرژانتین را شکست می دهیم

به گزارش بانیما، مجله مهر:چندوقت پس از آن که استیفن هاوکینگ توانست فرمول موفقیت انگلستان در جام جهانی فوتبال را محاسبه کند، یک هفته نامه ایرانی نیز فرمول موفقیت تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی را منتشر کرد. براین اساس 31 خرداد، روز طلایی ایران در تاریخ ادوار جام جهانی خواهد بود.روزی که از قضا، ایران به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

با این فرمول آرژانتین را شکست می دهیم

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

هفته نامه تماشاگر در گزارشی غیرعلمی و البته سرگرم کننده ، فرمول های پیروزیت ایران در جام جهانی را براساس 3 حضور تیم ملی در جام های جهانی به دست آورده است. در جمع بندی این گزارش، شرایط پیروزیت ایران در جام جهانی 2014 برزیل به این شرح آمده است:

1-در کشورهای آمریکای جنوبی در نتیجه گیری ضعیف هستیم. در این بخش کاری از دست ما بر نمی آید و تابع مقتضیات جغرافیایی هستیم و فقط باید از خدای مهربان در این عرصه کمک بخواهیم.

2-در بازی های دوم، عملکرد پیروزی در تورنمنت ها داشته ایم. این بار بازی دوم ما برابر آرژانتین است، اما به هر حال آرژانتین هم قابل شکستن است. چنانچه قبلا هم شکست را تجربه کرده است.

3-فوتبال ما تا خاتمه 45 دقیقه نخست تیم پیروزی است. اگر فوتبال 45 دقیقه بود. به ور دوم جام جهانی 1998 فرانسه و 2006 آلمان صعود می کردیم؛ بنابراین در نیمه های دوم باید بیشتر از اعتبارمان دفاع کنیم. 2 برد ما در المپیک و تک برد ما در جام جهانی برابر تیم های قاره آمریکا یعنی برزیل - المپیک 1972 مونیخ- پیروزی یک - صفر با گل مجید حلوایی، کوبا - المپیک 1976 مونترال با پیروزی یک - صفر با گل غلامحسین مظلومی و آمریکا - جام جهانی 1998 فرانسه با یپروزی 2- یک برابر آمریکا با گل های استیلی و مهدوی کیا ثبت شده است.

5-باز هم یک روایت عجیب دیگر. 31 خرداد روز پیروزیت ما در جام جهانی است. در این روز 2 بازی در تاریخ جام جهانی داشته و صاحب یک برد و یک مساوی از مجموع 9 بازی جام جهانی شده ایم. ما از 9 بازی اجرا شده در جام جهانی در 3 بازی نباخته ایم که 2 بارش روز 31 خرداد است. روز 31 خرداد با آرژانتین بازی داریم. رفته رفته باید باور کنیم که قدرت پیروزی برابر آرژانتین را داریم چون از قاره آمریکا است. با تیم های قاره آمریکا در برخوردهای رودررو پیروز تریم و در بازی های روز 31 خرداد هم کلا پیروزیم.

6-با رنگ قرمز به میدان برویم شانس آورده ایم چون تنها برد ما در جام جهانی با رنگ قرمز ثبت شده است.

7-در بدترین شرایط در 3 بازی جام جهانی 2 گل خواهیم زد.

8- شایسته ترین عملکرد ما در جام جهانی متعلق به مردان شماره 2، 10 و 14 بوده که این بار خسرو حیدری، کریم انصاری فرد و آندرانیک تیموریان صاحب این سه شماره هستند. به این سه وسعت عمل و فرصت ابراز توانایی هایشان را بدهیم تا بتوانیم پیروزیت احتمالی را تجربه کنیم.

9- عملکردمان در سال های منتهی به عدد 4 میلادی تقریبا خوب بوده است. روحیه مان را لطفا از دست ندهیم!

10-هافبک های کاپیتان معمولا ناکام بوده اند، اما بدبختانه اگر نکونام بازی نکند آندو کاپیتان دوم تیم ملی است که البته او هم هافبک است.

11-معمولا با استخوان بندی پرسپولیس در جام جهانی و یا مسابقات معتبر دیگر عمکردمان پیروز تر است. چه با یاران امروز پرسپولیس، چه با یاران دیروز پرسپولیس! بنابراین هر چه جمعیت رحمان احمدی، علیرضا حقیقی، رضا حقیقی، جلال حسینی، پولادی، ماهینی و کریم انصاری فر در تیم ملی بیشتر باشد، عملکرد ما پیروز تر خواهد بود؛ این حکمی است که تاریخ فوتبال کشورمان به ما می دهد!

12- اگر گل اول را خوردیم، گل مساوی را در نیمه دوم بزنیم. تاریخ فوتبال کشورمان به ما نشان داده که اگر گل مساوی را در نیمه مساوی بزنیم، نتیجه را حفظ خواهیم کرد.

13- اگر گل اول را بزنیم قادر به حفظ پیروزیت هستیم؛ یعنی اگر گل بزنیم قدرت حفظ آن را داریم اما اگر گل خوردیم، زدن گل مساوی را بگذاریم برای نیمه های دوم!

14- از آفریقایی ها نترسیم. در دوره گذشته جام جهانی، 3 تیم آسیایی حاضر در جام جهانی امروز از بین آسیایی های جام 2010 (ژاپن، کره جنوبی، استرالیا) کامرون را برده ، با نیجریه و غنا مساوی کردند.

15- اگر خود را جای کره جنوبی 2010 بگذاریم، با آرژانتین و نیجریه هم گروهیم و می توانیم بوسنی را جای یونان بگذاریم، کره جنوبی از چنین گروهی قادر به صعود بوده است.

16-با قدرت به مصاف بوسنی برویم. بوسنی همیشه بازنده برابر ما است. حتی اگر 2 گل از بوسنی عقب بیافتیم، تاریخ حکم کرده که می توانیم در ازای 2 گل دریافتی به 2 گل مساوی و یا حتی 3 گل برسیم.

17-با آرژانتین در فاصله 13 ماه مانده به جام جهانی 1978 به تساوی رسیده ایم و باز هم می توانیم به این حریف نبازیم.

18- داوران آلمانی زبان یعنی آلمان ها، سوئیسی ها، اتریشی ها و ... هر گاه داور بازی ما بوده اند موفیت را تجربه کرده ایم. در بازی برابر برزیل در المپیک 1972 مونیخ یک داور از آلمان غربی، در بازی برابر کوبا در المپیک 1976 مونترال یک داور از آلمان شرقی و بازی برابر آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه که یک داور سوئیسی هر 3 را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. امیدواریم باز هم بازی های ما داورانی از کشورهای مورد اشاره داشته باشد.

هرچند قضاوت اولین دیدار ایران در جام جهانی 2014مقابل نیجریه به یک داور اهل اکوادور سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8190

به "با این فرمول آرژانتین را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این فرمول آرژانتین را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید