بازی جدیدی از مجموعه پین کیلر در دست ساخت است

به گزارش بانیما، شرکت Koch Media در حاشیه مرنام Summer Game Fest از نسخه نو مجموعه مجذوب کننده پین کیلر (Painkiller) رونمایی کرد. این بازی نو با همکاری شرکت Saber Interactive ساخته و منتشر خواهد شد و قرار است شامل یک مود چنده نفره گروهی و کو آپ باشد. برنامه اولیه حاکی از انتشار بازی برای کامپیوتر های شخصی ست و ممکن است در آخر برای کنسول هم منتشر شود. در حال حاضر تاریخ انتشار این اثر نو و نام دقیق آن تعیین نیست.

بازی جدیدی از مجموعه پین کیلر در دست ساخت است

اولین نسخه از مجموعه پین کیلر در سال 2004 برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد و توانست یک تجربه اکشن ساده و تروتمیز ارائه دهد. داستان بازی درباره یک مرد مرده بود که پس از مرگش، وارد برزخ شده بود و می دانست به جهنم خواهد رفت اما تاب تحمل چنین فضایی را نداشت و راه خطیری را به منظور رفتن به بهشت انتخاب کرده بود. وی دست خالی به نبرد با نیروهای شیطانی رفت و توانست ارتش شیطان یا لوسیفر را شکست دهد. بازی پین کیلر بیشتر به دلیل خلق تجربه چند نفره و آنلاین بی نظیرش شناخته می شود که در کمتر بازی آن زمان دیده می شد.

پین کیلر آن چنان که فکر می کنید هم بازی نوین و تازه ای نبود و از شوترهای اول شخص آن زمان و به خصوص Doom و Quake الهام گرفته بود و اندکی هم به بازی سام ماجراجو شباهت داشت. هدف اصلی بازی، کشتن هیولاها از طریق تفنگ های مرگ بار بود و به سرعت توانست میان طرفداران شوترهای اول شخص به معروفیت برسد. تا به حال چندین بسته الحاقی مستقل برای بازی منتشر شده و آخرین آن ها هم Painkiller: Recurring Evil بود که از طریق شرکت THQ Nordic به دست علاقه مندان رسید. از سال 2012 تا به حال هیچ خبری از مجموعه پین کیلر نداشتیم اما حال وقت آن است که بار دیگر به مبارزات هیجان انگیز این سری برگردیم.

شرکت Saber Interactive سومین گروهی خواهد بود که روی مجموعه پین کیلر کارکرده و جالب است که برای اولین بار، یک استودیو خارج از لهستان روی بازی کار خواهد کرد. اولین نسخه به همت شرکت People Can Fly در شهر ورشو لهستان ساخته شده اما زمان آن رسیده که بازی به مرزهای تازه ای توسعه یابد و همگان امکان چشیدن مزه این شوتر اول شخص را پیدا کنند.

شرکت Koch Media برچسب بازی اعلاء (Premium Gaming) را به نسخه نو بازی پین کیلر زده و این به معنی آن است که توسعه دهندگان نو و کهنه کاران بازی های ویدیوی در یک تیم بزرگ به منظور خلق بازی های نو کار خواهند کرد. بازی هایی که این برچسب را روی آن ها می خورد، توجه ویژه ناشر بازی را دریافت خواهند کرد و بازی هم با کیفیت بالاتری منتشر خواهد شد. تعدادی از بازی های دیگر این شرکت هم از برچسب گفته شده استفاده خواهند کرد که از جمله آن ها باید به Pay Day 3 و Kings Bounty II اشاره کرد که از طریق موتور گرافیکی آنریل 5 ساخته می شوند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از دنباله بازی پین کیلر نمی دانیم و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. بعید است که این اثر به این زودی ها رونمایی شود و احتمالا راه و دور درازی تا معرفی کامل بازی و انتشار آن خواهیم داشت.

منبع: VGC

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16468

به "بازی جدیدی از مجموعه پین کیلر در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی جدیدی از مجموعه پین کیلر در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید