بازی ایرانی هانا رونمایی شد

به گزارش بانیما، بازی روانشناسی هانا که اخیرا در سومین جشنواره بازی های جدی توانست دیپلم افتخار را کسب کند، دیروز به طور رسمی در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

بازی ایرانی هانا رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ، هانا بازی با فرایند سرگرمی است و کودک، هنگام بازی در حالی که مهارت های شناختی خود را تقویت می نماید، موجب تسریع و تعمیق فرایند یادگیری آن می شود و از همه مهم تر، موجب بهبود و تغییر پایه ای می شود.

هانا دارای ویژگی های تقویت مهارت های شناختی بچه ها، مطابق بر آموزه های روان شناسی، کاربردی و چند جانبه نگر، ارائه بازخورد و گزارش، افزایش آگاهی والدین، مالی، اثربخش و سرگرم کننده است.

همچنین، پس از آن که کودک مراحلِ بازی را طی می نماید، اَپلیکیشن بازی هانا، یک گزارش اولیه از توانمندی های کودک و مولفه هایی که احتیاج به تقویت دارد به خانواده ها می دهد. پس از ارائه اولین گزارش، خانواده ها نسبت به شرایط شناختیِ کودک شان آگاهی می یابند.

طبق گفته سازندگان بازی، کودک بی آنکه متوجه شود مدت ها زمان خود را صرف بازی می نماید، اما در پشت ماجرا به لطف بازی، کودک مشغول مهارت های شناختی است. هانا بر پایه رابطه بین روان شناسی و تکنولوژی می باشد و آموزه های روان شناسی را به شکلی متفاوت در اختیار مردم قرار دهد. به اعتقاد زینب سادات جهرمی یکی از طراحان بازی و عضو گروه بازی سازی سرو هانا؛ این پروژه می تواند تاثیر بسزایی در اکوسیستم بازی های رایانه ای ایجاد کند و خدمات نوین برای روا ن شناسی کودک باشد. خدماتی که از لحاظ زمانی و هزینه ای مقرون به صرفه است.

مهدی زاهدی یکی دیگر از طراحان بازی گفت: هانا در حال حاضر شامل 3000 سؤال است که توسط روان شناس های متخصص طراحی شده و در پروژه بعدی به این سوالات اضافه خواهد شد. زمانی که کودک بازی می نماید ما در پشت صحنه تمامی عملکرد بچه را مورد آنالیز قرار می دهیم. 17 نوع تایپ یا راه های روبرو کودک با بازی واقع شده است که باعث خسته نشدن کودک در زمان تعامل با بازی می شود که اهمیت بسیاری دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7171

به "بازی ایرانی هانا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ایرانی هانا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید