ایتالیا گوی سبقت را از فرانسه ربود

به گزارش بانیما، صنعت گردشگری خارجی ایتالیا در سال گذشته نسبت به سال 2017 در مجموع با افزایش 2.8 درصدی روبه رو بوده و گردشگری این کشور روز به روز در حال توسعه است.

ایتالیا گوی سبقت را از فرانسه ربود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

ایتالیا اخیرا با ارائه آماری جدید مدعی شده که میزان اقامت گردشگران خارجی این کشور در سال گذشته از فرانسه بیشتر بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی ENIT) The Italian Government Tourist Board) که پیش تر با نام آژانس ملی گردشگری ایتالیا شناخته می شد، کشور ایتالیا در سال 2018 شاهد 216.5 میلیون اقامت شبانه گردشگران خارجی بوده است.

این درحالی است که طبق آمار ارائه شده توسط این منبع، تعداد اقامت شبانه گردشگران خارجی در فرانسه در سالی که گذشت معادل 140.7 میلیون بوده که از نظر تعداد اقامت شبانه یا ماندگاری گردشگران خارجی در صندلی سوم قرار گرفته است. گزارش سازمان جهانی جهانگردی نشان می دهد فرانسه با حدود 89 میلیون گردشگر ورودی در سال 2018، رتبه نخست جهانی را در جذب گردشگران به دست آورده بود.

ENIT همچنین یادآور شده که اسپانیا با 301 میلیون اقامت شبانه گردشگران خارجی بالاترین آمار را در بین کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده و در صندلیی بالاتر از فرانسه و ایتالیا قرار گرفته است.

در این گزارش اشاره شده که گردشگران خارجی در سال گذشته در مجموع 41.7 میلیارد یورو در ایتالیا خرج نموده و اقتصاد و فراوری ناخالص داخلی این کشور را 1.5 درصد افزایش داده اند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4379

به "ایتالیا گوی سبقت را از فرانسه ربود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا گوی سبقت را از فرانسه ربود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید