سال جاری باید سال فراوری کالای باکیفیت ایرانی باشد

به گزارش بانیما، استاندار مرکزی گفت: باید به گونه ای عمل کرد که مطابق با شعار سال، سال جاری سال فراوری کالای باکیفیت ایرانی باشد.

سال جاری باید سال فراوری کالای باکیفیت ایرانی باشد

به گزارش خبرنگاران، سیدعلی آقازاده در مراسم روز ملی استاندارد در اراک، با اشاره به اینکه استاندارد کف انتظارات است و تنها امری برای خدمت به مصرف نماینده نیست، اظهار کرد: استاندارد علاوه بر مصرف نماینده مربوط به فراورینماینده نیز می گردد، انتظار ما این است که واحدهای فراوریی حداقل های استاندارد را رعایت نموده و کیفیت را به سمت حداکثری پیش ببرند تا بتوانند در فروش و بازاریابی موثر عمل نمایند .

وی اضافه نمود: استان مرکزی به سبب وجود صنایع متعدد و متنوع و منحصربه فرد در کشور جزو استان هایی است که استاندارد در آن کار سختی را بر عهده دارد بویژه اینکه فراوریات استان مرکزی در اروپا و آسیای جنوب شرقی عرضه می گردد .

وی اظهار کرد: ما در نیمه راه هستیم و از میان 163 کشور که در کارگروه استاندارد جهانی قرار دارند جمهوری اسلامی ایران رتبه 22 را به خود اختصاص داده است .

سیدعلی آقازاده بیان نمود: استان مرکزی می تواند بسیار بهتر از امروز فراوری داشته باشد و این مهم به همت واحدهای فراوریی شکل می گیرد، باید به گونه ای عمل کرد که مطابق با شعار سال، سال جاری سال فراوری کالای باکیفیت ایرانی تلقی گردد، امید است با صرف هزینه و سرمایه بتوانیم کیفیت کالاها را افزایش دهیم و لازمه این امر درک متقابل و اشتراکات فکری میان فراورینماینده و مصرف نماینده است که حلقه وصل اینها استاندارد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 900

به "سال جاری باید سال فراوری کالای باکیفیت ایرانی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری باید سال فراوری کالای باکیفیت ایرانی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید