افزایش 2 برابری حضور زائران خارجی در مشهد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، یوسف بیدخوری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار موجود سال گذشته در 10 روز ابتدای مرداد میزان ثبت اقامت زائران خارجی در واحدهای اقامتی استان 31 هزار نفر بود که امسال این میزان به حدود 60 هزار نفر افزایش یافته است.

افزایش 2 برابری حضور زائران خارجی در مشهد

وی افزود: دلیل افزایش اقامت در مشهد به دلیل نوسانات قیمت بوده ، در گذشته هم ایران و به ویژه مشهد یکی از مقاصد سفر ارزان به شمار می آمد اما با توجه به تغییرات به وجود آمده در بازار ارز، موجی از ورود مسافران به ایران و بخصوص خراسان رضوی و مشهد آغاز شده است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت براساس بررسی آمارهای ده روز اول مرداد ماه سال گذشته و مقایسه آن ها با آمار ده روز اول سال جاری اسکان زائران خارجی در مشهد رشد چشمگیری داشته است.

بیدخوری افزود: در حال حاضر 1539 واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر در استان خراسان رضوی به زائران داخلی، خارجی و گردشگران ارائه خدمت می کنند که بخش عمده ای از این تعداد در مشهد قرار دارند و همه روزه پذیرای زائران امام هشتم(ع) از شهرهای مختلف و کشورهای منطقه هستند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 53

به "افزایش 2 برابری حضور زائران خارجی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2 برابری حضور زائران خارجی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید