افزایش دو برابری هزینه های کارزار ترامپ برای جبران عقب افتادگی در مقابل بایدن

به گزارش بانیما، علیرغم دو برابر شدن هزینه های کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا نسبت به ماه گذشته، همچنان رقیب دموکرات وی با اختلاف 10 درصد پیش است.

افزایش دو برابری هزینه های کارزار ترامپ برای جبران عقب افتادگی در مقابل بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با جدی تر شدن رقابت های انتخاباتی آمریکا، کارزار دونالد ترامپ هزینه هایش را افزایش داده و در ماه جاری (ژوئن) بیش از 50 میلیون دلار، تقریباً دو برابر ماه پیش، هزینه کرده است.

این در حالی است که کارزار انتخاباتی جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات پیش رو، حدود 37 میلیون دلار در این ماه هزینه کرد. حالا طبق افشاگری های اجرا شده، در حساب هر دو نامزد تقریباً مبلغ یکسانی حدود 110 میلیون دلار باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بایدن در ماه ژوئن پول بیشتری معادل 63.4 میلیون دلار در مقابل 55.2 میلیون دلار ترامپ جمع آوری کرده بود.

در پی افزایش نارضایتی از ترامپ به دلیل نحوه مدیریت بحران مرگبار کرونا در آمریکا و همچنین ناعدالتی نژادی، کارزار ترامپ بیش از 41 میلون دلار برای تبلیغات تلویزیونی، دیجیتالی و سایر انواع تبلیغات صرف کرد.

بنابر این گزارش، افزایش هزینه تبلیغات کارزار ترامپ با هدف ضربه به بایدن در اشاره به سن وی و سابقه عملکردش در ارتباط چین هم نتوانست مانع پیشتازی وی در نظرسنجی ها شود. طبق نظرسنجی رویترز/ایپسوس که بین 14 تا 15 ژوئن اجرا شده، بایدن با اختلاف 10 درصد از ترامپ پیش است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت که شکست خوردن را دوست ندارد. وی که با شبکه خبری فاکس نیوز مصاحبه می کرد با ابراز مخالفت خود با رای گیری الکترونیکی برای انتخابات ریاست جمهوری در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا، مدعی شد که این موضوع به تقلب در انتخابات منجر خواهد شد.

دونالد ترامپ در این مصاحبه به جو بایدن حمله کرد و گفت در صورتی که وی رئیس جمهور شود، کشور را ویران خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست و حتی در سخنرانی های خود نمی تواند دو کلمه را به هم ارتباط بدهد.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10954

به "افزایش دو برابری هزینه های کارزار ترامپ برای جبران عقب افتادگی در مقابل بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دو برابری هزینه های کارزار ترامپ برای جبران عقب افتادگی در مقابل بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید