اتصال خط 3 مترو به راه آهن تا قبل نوروز ، افتتاح پیاده راه استاد شهریار

به گزارش بانیما، شهردار منطقه 11 تهران از افتتاح پیاده راه استاد شهریار و پروژه اتصال خط 3 مترو به راه آهن تا قبل از سال جدید اطلاع داد.

اتصال خط 3 مترو به راه آهن تا قبل نوروز ، افتتاح پیاده راه استاد شهریار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کارشناسی ارشد کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران، درباره برنامه های فرهنگی و عمرانی شهرداری با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، گفت: توسط شهرداری منطقه نقشه گردشگری نوروز تهیه شده و 100 نقطه حائز اهمیت در این زمینه شناسایی و برای ایام نوروز در اختیار گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: اولین موزه روانشناسی ایران نیز در بیمارستان روزبه تهران راه اندازی می گردد که به نوعی پنجمین موزه جهان در این زمینه محسوب می گردد و در ایام نوروز برای گردشگران و شهروندان قابل بازدید است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فارس شهردار منطقه 11 تهران از اتمام مرمت مهمانسرای دانشکده امام علی (ع) با عمر بیش از 100 سال اطلاع داد و گفت: این اثر هنری نیز در نوروز قابل بازدید برای گردشگران بوده و در محور خیابان دانشگاه جنگ واقع شده است.

آبادیان بیان داشت: 5 راستا گردشگری ویژه خودروها و دو راستا گردشگری ویژه دوچرخه برای نوروز در نظر گرفته شده و تا قبل از سرانجام سال دو پروژه عمرانی افتتاح پیاده راه شهریار و اتصال خط 3 مترو به راه آهن را خواهیم داشت.

وی گفت: پروژه خط 3 مترو به راه آهن به صورت مشارکتی به بهره برداری می رسد و اقدامات زیادی در آن برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان انجام گرفته است.

منبع: چمدان
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7438

به "اتصال خط 3 مترو به راه آهن تا قبل نوروز ، افتتاح پیاده راه استاد شهریار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال خط 3 مترو به راه آهن تا قبل نوروز ، افتتاح پیاده راه استاد شهریار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید