آماده باش 4 هزار مأمور پلیس هم زمان با سفر وزیر دارایی آلمان به یونان

به گزارش بانیما، خبرنگاران: بیش از 4 هزار مأمور پلیس در آستانه سفر امروز پنج شنبه وزیر دارایی آلمان به آتن به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

آماده باش 4 هزار مأمور پلیس هم زمان با سفر وزیر دارایی آلمان به یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ در حالی که ولفگانگ شوبله وزیر دارایی آلمان امروز پنج شنبه نخستین سفر رسمی خود را به یونان از زمان شروع بحران بدهی این کشور از سال 2009 انجام می دهد، بیش از 4 هزار مأمور پلیس در آتن در حالت آماده باش به سر می برند.

سفر وزیر دارایی آلمان به یونان در حالی است که مجلس این کشور روز گذشته طرح اخراج 25 هزار کارمند بخش دولتی را تصویب نموده است. مقام های یونانی با برگزاری هرگونه تظاهرات در این کشور در طول سفر وزیر دارایی آلمان مخالفت نموده اند.

وزیر دارایی آلمان میخواهد در این سفر با آنتونیس ساماراس نخست وزیر یونان و سایر مقام های رسمی این کشور دیدار و گفت وگو کند. پلیس یونان از تجمع معترضان اطراف ساختمان مجلس و میادین بزرگ و مهم آتن جلوگیری نموده اند.

محدودیت های ترافیکی زیادی نیز در جهت فرودگاه بین المللی آتن تا مرکز پایتخت اعمال شده است. معترضان یونانی به شدت با سفر وزیر دارایی آلمان به این کشور مخالف هستند چرا که وی نقش مهمی در اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی در یونان دارد.

یونان در سال 2010 میلادی مجبور شد برای رهایی از خظر ورشکستگی اقتصادی یاری اقتصادی از نهادهای بین المللی دریافت کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4204

به "آماده باش 4 هزار مأمور پلیس هم زمان با سفر وزیر دارایی آلمان به یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 4 هزار مأمور پلیس هم زمان با سفر وزیر دارایی آلمان به یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید