آلگری: فصل آینده کارمان سخت تر خواهد بود، ناکامی مان در اروپا دلیل داشت

به گزارش بانیما، سرمربی بانوی پیر پس از باخت در خانه جالوروسی در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به شاگردانش هشدار داد.

آلگری: فصل آینده کارمان سخت تر خواهد بود، ناکامی مان در اروپا دلیل داشت

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری پس از باخت 2 بر صفر تیمش در خانه رم در فاصله دو هفته به انتها رقابت ها که سومین شکست این فصل بانوی پیر بود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عملکردمان معمولی بود اما بعد از سه چهار موقعیت جدی در نیمه اول، ما واقعاً باید هشت یا 9 موقعیت مسلم دیگر در این بازی که بر آن سلطه داشتیم، ایجاد می کردیم. در خصوص گل اول، ما باید توپ را هر طور شده حتی با شوت کردن آن به سمت سکوها دور می کردیم اما این کار را نکردیم. گل اول را به خاطر تعلل و اشتباه در دور کردن توپ خوردیم و دومی را در یک ضد حمله که از داخل نیمه زمین خودمان آغاز شد.

سؤال اجتناب ناپذیری که انتظارش می رفت برای چندمین بار ظرف یک هفته اخیر از آلگری پرسیده گردد، درباره آینده او بود و اینکه آیا او فصل آینده هم سرمربی یوونتوس خواهد بود. او در پاسخ به این سؤال مطرح کرد: مانند هر سال ما باید بنشینیم و ببینیم که تیم مان در کدام بخش ها احتیاج به تقویت دارد. این فصل، فصلی قوی بود چون ما دو جام به خانه آوردیم (سوپرجام ایتالیا و سری A) اما حذفی غیرعادی از لیگ قهرمانان داشتیم چرا که ما بدون 5 بازیکن کلیدی مان به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم و در آن مرحله تاوان عدم حضور آنها را دادیم. مسئله این نیست که جانشین های آن 5 نفر، در حد و اندازه آنها نبودند بلکه مسئله این بود که ما از یکسری بازیکنان به خصوص، بسیار زیاد استفاده کردیم و آنها به مرور زمان خسته شده بودند.

سرمربی بانوی پیر اضافه نمود: در آینده ای نزدیک ما عملکردمان را در این فصل ارزیابی می کنیم، چون بعد از 8 سال قهرمانی که 5 سال آن زیر نظر من بوده است، قطعاً فصل آینده کارمان سخت تر خواهد بود و حاشیه امنیتی که برای ارتکاب اشتباه خواهیم داشت، بسیار کمتر و قهرمانی در لیگ و اروپا بسیار سخت تر خواهد بود. در تحلیل های مان از این فصل باید بسیار شفاف و دقیق باشیم، همانطور که هر سال اینگونه بوده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2915

به "آلگری: فصل آینده کارمان سخت تر خواهد بود، ناکامی مان در اروپا دلیل داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: فصل آینده کارمان سخت تر خواهد بود، ناکامی مان در اروپا دلیل داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید