7 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش در دست ساخت است

به گزارش بانیما، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گالیکش گفت: هفت پروژه اقامتگاه بوم گردی در شهرستان گالیکش در دست ساخت است.

7 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش در دست ساخت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمد رزاقی روز یکشنبه 10 آذر 98 گفت: این پروژه ها با حجم سرمایه گذاری 39میلیارد و 522میلیون ریال زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم خواهد کرد.

او شرح داد: توسعه اقامتگاه های بوم گردی در سطح شهرستان علاوه بر ایجاد اشتغال برای خانواده ها موجب کسب درآمد برای روستاییان می شود.

رزاقی گفت: توسعه اقامتگاه های بوم گردی که متناسب با محیط طبیعی و بومی است، علاوه بر تنوع بازار عرضه برای گردشگران، موجب رقابت شده و مهم ترین مزایای آن ایجاد اشتغال در فضاهای روستایی و کسب درآمد برای روستاییان است.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان گالیکش گردشگری را یک فرآیند مردم محور دانست و خاطرنشان: رویکرد مهم ما در ایجاد اقامتگاه های بوم گردی ایمن سازی جوامع محلی است و ساکنان بومی روستاها با ارائه خدمات یکپارچه و پذیرایی اصیل می توانند نقش تعیین کننده ای در جذب مسافران و احیا آداب ورسوم بومی و محلی داشته باشند.

او در انتها با درخواست همکاری و تعامل دهیاران در حوزه گردشگری برای ایجاد بوم گردی ها گفت: ایجاد اقامتگا ه های بوم گردی در روستا ها می تواند ایجاد اشتغال پایدار برای جوامع محلی، ارتقا گردشگری و ماندگاری مسافر در شهرستان را فراهم سازد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6429

به "7 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید