آیا گوشی منعطف سامسونگ در CES 2019 معرفی میشود؟

به گزارش بانیما، در حال حاضر , با شایعاتی مبنی بر اعلام سال 2019 در مورد یک تلفن سامسونگ صحبت کرده‌ایم . اما این آشکار سازی ممکن است کمی زودتر از انتظار باشد : کهکشان X را می توان به محض CES 2019 در ماه ژانویه نشان داد .

آیا گوشی منعطف سامسونگ در CES 2019 معرفی میشود؟

به عنوان مرجع , سامسونگ معمولا تلفن‌های همراه خود را در طول فصل بهار در طول بهار نشان می‌دهد . منطقی به نظر می‌رسد که فرض کنیم آن زمانی است که سامسونگ کهکشان X را به خوبی نمایش می‌دهد . اما افشاگری ناشناس بر روی یخ که سابقه قوی برای چنین چیزهایی دارد , بر این باور است که تلفن به عنوان فضای مشترک اقتصادی آشکار خواهد شد :
شاید این کار منطقی به نظر برسد . در حالی که کنگره جهانی موبایل تمایل به تمرکز بر روی صنعت اصلی تلفن دارد , فضای مشترک اقتصادی اغلب این مکان برای نشان دادن تکنولوژی‌های نوظهور از جمله پرده‌های انعطاف‌پذیر بوده‌است .

با توجه به اینکه گفته می‌شود کهکشان X تقریبا 2000 دلار هزینه دارد , به هر حال , بیشتر از یک محصول اصلی نخواهد بود ; به طور متوسط , خریداران به احتمال زیاد برای S10 انتخاب خواهند شد ( یا نکته قریب‌الوقوع ) . با این حال , زمان هیجان‌انگیزی آن در طراحی تلفن - حالا که نبرد بر سر bezels تقریبا تمام شده‌است , صنعت باید راه‌های جدیدی برای تکامل پیدا کند .
البته , ژانویه زمان زیادی است و هر چیزی می‌تواند بین این زمان و بعد تغییر کند , اما به نظر می‌رسد تنها یک مساله زمان دارد , تا زمانی که تلفن‌های همراه دیگر موضوع علمی‌تخیلی نیستند - حتی اگر ( مایکروسافت ) تسلیم شود .

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17

به "آیا گوشی منعطف سامسونگ در CES 2019 معرفی میشود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا گوشی منعطف سامسونگ در CES 2019 معرفی میشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید