آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی های سامسونگ

به گزارش بانیما، وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: دانلود نسخه موبایل فورتنایت به تازگی برای گوشی های اندرویدی میسر شده است. بازی فورتنایت موبایل اکنون فقط در اختیار کاربران بعضی مدل های منتخب سامسونگ قرار گرفته است، اما به زودی در دسترس همه قرار می گیرد. در ادامه، با مدل های پشتیبانی کننده از این بازی و نحوه دانلود نسخه موبایل فورتنایت آشنا می شویم.

آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی های سامسونگ

در جریان مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 9، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز نیز حضور پیدا کرد. این شرکت به خاطر طراحی و عرضه بازی چند نفره و آنلاین فورتنایت، که امروز هواداران فوق العاده زیادی در سراسر جهان دارد، به محبوبیت زیادی رسیده است. وی در جریان مراسم بعد از اعلام خبر عرضه نسخه اندرویدی فورتنایت گفت بازی، اکنون منحصر به بعضی گوشی های گلکسی سامسونگ خواهد بود.

اگرچه پیشتر تصور می کردیم دانلود نسخه موبایل فورتنایت تنها بر روی گوشی گلکسی نوت 9 امکان پذیر است، اما به تازگی دریافتیم کاربران گوشی های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی نوت 8 و تبلت گلکسی تب اس 3 نیز قادر به دانلود نسخه موبایل فورتنایت و اجرای آن هستند.

نکته خرسند نماینده اینجاست که این انحصار تا سرانجام هفته بیشتر طول نکشیده و به زودی، کاربران سایر گوشی های اندرویدی نیز قادر به دانلود نسخه موبایل فورتنایت و اجرای این بازی فوق العاده خواهند بود. بازی در حال حاضر در نسخه بتا عرضه شده و تنظیمات گرافیک آن به نحوی است که فقط بر روی گوشی های گلکسی نام برده اجرا می گردد.

پیشنهاد می کنیم گول لینک های دانلودی که در سرتاسر اینترنت طی روزهای اخیر دیده می شوند را نخورید. در حال حاضر برای گوشی های غیر سامسونگی، امکان دانلود نسخه موبایل فورتنایت وجود ندارد. کاربران این گوشی ساز کره ای و دارنده یکی از پرچمداران 2017 و به بعد آن نیز بهتر است برای نیفتادن به دام اپلیکیشن های تبلیغاتی و ویروسی، فقط به وسیله فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ اقدام به نصب برنامه نمایند.

نجوه دانلود نسخه موبایل فورتنایت

در گوشی یا تبلت خود، وارد اپلیکیشن Galaxy Apps شوید. این برنامه درون منو، داخل فولدر Samsung واقع شده است. اگر قادر به پیدا کردن آن نیستید، بعد از ورود به منو، عبارت Galaxy Apps را در ادامه لمس آیکون جستجو وارد کنید.

به محض ورود به فروشگاه عرصه نرم افزارهای موبایل سامسونگ، بنر تبلیغاتی فورتنایت را خواهید دید. بر روی آن ضربه زده و سپس دکمه Install and Open را لمس کنید. از قلم نیاندازید به وسیله این فروشگاه، اپلیکیشن نصب بازی را دانلود خواهید کرد. به عبارت دیگر، دانلود نسخه موبایل فورتنایت از داخل نرم افزاری که به وسیله Galaxy Apps نصب نموده اید امکان پذیر خواهد شد.

اگر بعد از ورود به فروشگاه، بنر را مشاهده نکردید، به وسیله گوشی یا تبلت خود بر روی این لینک کلیک کنید. اگر لینک همچنان برایتان کار نکرد، شاید دانلود نسخه موبایل فورتنایت هنوز در کشور شما امکان پذیر نیست.

بعد از اتمام کار، در صورت عدم باز شدن نرم افزار به صورت اتوماتیک، بر روی دکمه Open ضربه بزنید. بعلاوه می توانید وارد منوی برنامه ها شده و نصب نماینده فورتنایت را اجرا کنید.

این نرم افزار بلافاصله بعد از اجرای آن، دانلود و نصب بازی را شروع خواهد نمود. پیش از این کار باید به اپلیکیشن اجازه دسترسی به فضای ذخیره سازی را بدهید. کافی است بعد از نمایش پنجره پاپ آپ شبیه به تصویر زیر، گزینه Allow را لمس کنید.

بعد از اتمام دانلود نسخه موبایل فورتنایت دکمه Launch را لمس کنید. می توان بعد از اتمام این فرآیند، نرم افزار نخستین یا همان نصب نماینده بازی که به وسیله فروشگاه برنامه های سامسونگ نصب شده است را حذف کنید. با این حال، بهتر است به منظور دریافت جدیدترین نسخه های بازی، از انجام این کار خودداری نموده و نصب نماینده را همچنان نگه دارید.

بعد از دانلود نسخه موبایل فورتنایت ، تجربه اجرای آن بر روی دستگاه های موبایل را با دیگر کاربران در بخش نظرات این مطلب به اشتراک بگذارید. آیا لذت اجرای آن در گوشی همچون زمان بازی کردن در دسکتاپ است؟

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23552

به "آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دانلود نسخه موبایل فورتنایت برای گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید