گلباران بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؛ شکست دورتموند در شب گلزنی هالند

به گزارش بانیما، اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 در حالی پیگیری شد که بارسلونا آسان ترین بازی مرحله گروهی خود را با بردی آسان در مقابل فرانس واروش مجارستان به انتها رساند.

گلباران بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؛ شکست دورتموند در شب گلزنی هالند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، بارسلونا قبل از ال کلاسیکو با یک بازی آسان توانست روحیه کسب کند و شکست مقابل ختافه را فراموش کند. کاتالان ها که 22 دقیقه با اخراج پیکه ده نفره بودند توانستند با گلهای مسی (پنالتی)، فاتی، کوتینیو، پدری و دمبله در مقابل پنالتی خاراتین با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد. پدری اولین گلش برای بارسا را به ثمر رساند و مسی همچنان از روی نقطه پنالتی گل زد و فعلا پیروز به گلزنی در جریان بازی نشده است. بارسا صدرنشین گروه شد، یوونتوس با سه امتیاز در رتبه دوم نهاده شد و دینامو و شاختار بدون امتیاز در رتبه های سوم و چهارم نهاده شدند.

در ملال آورترین گروه، رن و کراسنودار روسیه به تساوی یک بر یک رضایت دادند که گیراسی از روی نقطه پنالتی برای تیم فرانسوی و رامیرز برای تیم روس گل زدند. چلسی و سویا نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر چهار تیم گروه یک امتیازی باشند.

لاتزیو نیز با گلهای ایموبیله، هیتز و آکپرو در مقابل تک گل هالند به پیروزی رسید. بدین ترتیب زردپوشان شکست غیرمنتظره ای را تحمل کردند. لاتزیو صدرنشین گروه شد، بروژ دوم شد، زنیت سوم شد و دورتموند در قعر گروه جای گرفت.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12678

به "گلباران بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؛ شکست دورتموند در شب گلزنی هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلباران بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؛ شکست دورتموند در شب گلزنی هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید