گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، واکنش سرمربی تیم امید ازبکستان درباره رویارویی احتمالی با ایران

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال امید ازبکستان گفت: ما در همه بازی ها برای برنده شدن کوشش می کنیم و مهم نیست که مقابل مان چه تیمی باشد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، واکنش سرمربی تیم امید ازبکستان درباره رویارویی احتمالی با ایران

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خایداروف راوشان، سرمربی تیم فوتبال امید ازبکستان بعد از فزونی 3 بر صفر تیمش مقابل هنگ کنگ و صعود به جمع هشت تیم برتر بازی های آسیایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تمایل دارد تیمش در دور بعدی با کدام یک از تیم های ایران و کره جنوبی روبه رو گردد، گفت: ما فعلاً نمی دانیم رقیب بعدی مان کیست. ما در همه بازی ها برای برنده شدن کوشش می کنیم و مهم نیست که مقابل مان چه تیمی باشد. حالا این تیم می خواهد ایران باشد یا کره جنوبی.

وی با بیان اینکه ما امروز بازی ایران و کره جنوبی را می بینیم، اضافه نمود: برای این به تورنمنت بازی های آسیایی آمده ایم که قهرمان شویم و در تمام بازی ها می خواهیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ازبکستان در سرانجام گفت: می خواهیم در بازی بعدی با بهترین تیم بازی کنیم، حالا این تیم می تواند کره جنوبی باشد یا ایران.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5880

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، واکنش سرمربی تیم امید ازبکستان درباره رویارویی احتمالی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، واکنش سرمربی تیم امید ازبکستان درباره رویارویی احتمالی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید