گرندپری روسیه قابل دسترس ترین رقابت های فرمول یک

به گزارش بانیما، گرندپری روسیه قابل دسترس ترین رقابت های فرمول یک از نظر هزینه و مسافت برای طرفداران این ورزش در سراسر دنیا است.

گرندپری روسیه قابل دسترس ترین رقابت های فرمول یک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه، آلکسی تیتوف، مدیر شرکت روسگونکی که گرندپری روسیه در فرمول یک را برگزار می نماید گفت: گرندپری روسیه بهترین رقابت های فرمول یک از نظر دسترسی است.

وی در جمع خبرنگاران در شهر سوچی روسیه اظهار داشت: در امسال پیش بینی سفر 150 هزار نفر به محل برگزاری گرندپری روسیه برنامه ریزی شده است و می خواهیم با افزایش تعداد بلیت ها نسبت به فروش پیش از موعد اقدام کنیم. گرندپری روسیه برای طرفداران فرمول یک در سراسر دنیا ارزان ترین و قابل دسترس ترین در تقویم این رقابت ها است. حتی بلیت ارائه شده از سوی ما برای دوره 3 روزه برگزاری فرمول یک در تقویم این رقابت ها ارزان ترین است. این دلیل به ما می گوید که طرفداران را به فرمول یک نزدیک تر می کنیم.

مدیر شرکت روسگونکی در سرانجام گفت: در امسال برنامه های فرهنگی زیادی را تدارک می بینیم. گرندپری روسیه جشنواره واقعی حرکت و سرعت خواهد بود. دریفت، نمایش موتورها، نمایش هوایی و خودروهای کلاسیک از جمله برنامه های ما هستند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2959

به "گرندپری روسیه قابل دسترس ترین رقابت های فرمول یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرندپری روسیه قابل دسترس ترین رقابت های فرمول یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید