گردشگران خارجی می توانند مبالغ ارزی را به کارت بانکی تبدیل نمایند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مجتبی میرحسینی در این باره گفت: با توجه به مذاکرات اجرا شده با دو بانک خصوصی و صرافی های مورد تائید بانک مرکزی، به جهت بالابردن ضریب امنیتی در امر خرید گردشگران خارجی و انجام امور اقتصادی در سیستم بانکی کشور، گردشگران خارجی می توانند مبالغ ارزی خود را به کارتهای بانکی تبدیل کرده و به راحتی از همه مزایای کارت های بانکی و خرید از کلیه مراکز فروش و استفاده از دستگاه های کارت خوان فروشگاهی بهره مند شوند.

گردشگران خارجی می توانند مبالغ ارزی را به کارت بانکی تبدیل نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین نرخ تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه کرد: این موضوع موجب خواهد شد گردشگران نگرانی از بابت مفقود شدن نقدینگی نداشته و با اطمینان خاطر بیشتری به سیاحت و گردش بپردازند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اعلام کرد: همچنین با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن حوادث و اتفاقاتی که ممکن است برای گردشگران رخ دهد، با هماهنگی بیمه مرکزی و بخش خصوصی شرایطی برای استفاده گردشگران خارجی از همه سطوح بیمه ای در کشور استفاده شده است.

میرحسینی با اشاره به مسائل گردشگران خارجی در تهیه سیم کارت های اپراتور های همراه داخلی به سبب قوانین ثبت هویتی گفت: برای توسعه خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی گردشگران خارجی خدمات ویژه ای در محل پایانه های مرزی و مراکز اقامتی ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: استفاده از خطوط تلفن همراه ایران جهت استفاده از اینترنت و ارتباط گیری با توجه به مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن اهمیت ویژه ای دارد و که با توجه به مسائل خریداری سیم کارت با پاسپورت، اداره کل میراث فرهنگی با همکاری بخش خصوصی در پی حل این موضوع آمده است.

به گزارش خبرنگاران، سیستان و بلوچستان دارای هزار و 260 کیلومتر مرز زمینی مشترک با کشورهای افغانستان و پاکستان و بیش از 340 کیلومتر مرز دریایی با کشورهای حاشیه دریای عمان و اقیانوس هند است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7071

به "گردشگران خارجی می توانند مبالغ ارزی را به کارت بانکی تبدیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران خارجی می توانند مبالغ ارزی را به کارت بانکی تبدیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید