گاز هند، حریف کاله شد

به گزارش بانیما، خبرنگاران: تیم والیبال لیونینگ چین به دومین پیروزی خود در رقابت های والیبال باشگاه های آسیا دست یافت تا تیم گاز هند، اولین حریف کاله مازندران در دور دوم این رقابت ها گردد.

گاز هند، حریف کاله شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در سومین روز از رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در جریان است، 2 تیم گاز هند و لیونینگ چین به مصاف هم رفتند که در سرانجام تیم لیونینگ چین پیروز به شکست حریفش شد.

در این بازی که از گروه C مسابقات برگزار گردید تیم لیونینگ با نتیجه 3 بر یک بر حریف خود غلبه کرد تا با کسب دومین پیروزی خود در دور مقدماتی، در رده اول گروهش بایستد. در این بازی تیم لیونینگ در ست های اول، سوم و چهارم و با امتیازهای 25 - 22، 25 - 20 و 25 - 16 بر حریف خود غلبه کرد و تیم گاز هند هم در ست دوم با امتیاز 25 - 23 پیروز شد. در ست دوم بازی به دلیل اشتباهی که از سوی داور اول و دوم به وجود آمد، بازی با وقفه ای چند دقیقه ای روبرو شد.

به این ترتیب رقابت تیم های گروه C در دور مقدماتی با معین شدن رده بندی تیم ها به سرانجام رسید تا تیم های لیونینگ چین، گاز هند و بشریه لبنان در رده های اول تا سوم قرار بگیرند و از فردا در دور دوم به مصاف حریفان خود بروند. با ثبت این نتیجه تیم گاز هند حریف کاله مازندران در دور دوم مسابقات شد و تیم لیونینگ چین هم باید به مصاف چین تایپه برود. کاله در روز پنجشنبه با حریف چینی خود دیدار می نماید.

تیم های لیونینگ چین و گاز هند در بازی های نخست خود تیم بشریه لبنان را شکست داده بودند. یاسر البلوشی از عمان به عنوان داور اول و اومیزاک نورژان از قزاقستان به عنوان داور دوم کار قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5768

به "گاز هند، حریف کاله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاز هند، حریف کاله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید