کناره گیری پرافتخارترین تیم کشتی خوزستان از لیگ برتر کشور

به گزارش بانیما، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان این که حضور نیافتن این تیم در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قطعی است، گفت: بی مهری مسئولان ورزش و همچنین مسائل اقتصادی باعث شد که سینا صنعت ایذه باوجود شایستگی های فراوان در فصل جدید لیگ برتر کشتی تیم داری نکند.

کناره گیری پرافتخارترین تیم کشتی خوزستان از لیگ برتر کشور

ملک محمد بویری در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که سال جاری در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شرکت نخواهیم کرد، اظهار کرد: با اعلام اسپانسر تیم، عدم حضور سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشور قطعی است و تنها میخواهد در رده سنی نوجوانان در مسابقات کشوری تیم داری کند.

وی با بیان این که باشگاه سینا صنعت ایذه پنج سال در لیگ برتر کشور تیم داری نموده است، اما مسئولان ورزش خوزستان نسبت به این تیم کم لطفی داشته اند، گفت: بی مهری مسئولان ورزش و همچنین مسائل اقتصادی باعث شد که سینا صنعت ایذه باوجود شایستگی های فراوان، در فصل جدید لیگ برتر کشتی کشور تیم داری نکند.

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه گفت: البته در زمان مدیریت آقای کیانی زاده در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فکر می کنم مبلغ 10 میلیون تومان به باشگاه یاری اقتصادی شد که این مهم در اولین سال حضور تیم در لیگ برتر رخ داد ولی پس از آن مسئولان استان خوزستان حتی یک ریال هم به ما یاریی نکردند.

وی خاطر نشان کرد: مدیرکل فعلی ورزش و جوانان خوزستان نیز حتی یک جلسه با مسئولان باشگاه برگزار نکرد و با چنین رفتارهایی واقعا بی انگیزه شدیم. ضمن این که سال جاری با بحث کرونا روبرو شدیم و به دلیل مسائل اقتصادی و چنین رفتارهایی از سوی مسئولان، اسپانسر دیگر راغب به تیم داری در لیگ برتر نبود.

بویری با بیان این که نظر اسپانسر بر عدم تیم داری قطعی است و حتی کوشش های فدراسیون نیز فایده ای نداشت، اضافه کرد: حضور نیافتن سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور به ضرر کشتی خوزستان است. ما در پنج سال گذشته بسیار به کشتی استان خدمت نموده بودیم اما کسی این کوشش ها را ندید و صدای ما را هم نشنیدند.

وی گفت: این همه عنوان قهرمانی برای استان خوزستان کسب کردیم اما هیچ امکاناتی در ایذه برای مان فراهم نکردند. اسپانسر تیم ما اگر این هزینه ای که خرج کشتی کرد، یک زمین برای خود خریداری می کرد، حالا درآمد بیشتری داشت. در نهایت نیز این کم لطفی ها و بی مهری ها اسپانسر را برای تیم داری دلسرد کرد.

به گزارش خبرنگاران، در حالی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شرکت نمی کند که چهار دوره نایب قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر کشور و همچنین یک قهرمانی، سه نایب قهرمانی و یک عنوان سومی باشگاه های دنیا را در کارنامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10754

به "کناره گیری پرافتخارترین تیم کشتی خوزستان از لیگ برتر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری پرافتخارترین تیم کشتی خوزستان از لیگ برتر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید