کلوپ: دو نیمه کاملاً متفاوت را مقابل میتیلند شاهد بودیم

به گزارش بانیما، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول معتقد است تیمش تنها در نیمه اول بازی با میتیلند خوب بوده است.

کلوپ: دو نیمه کاملاً متفاوت را مقابل میتیلند شاهد بودیم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در یک بازی کاملاً تشریفاتی در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با ترکیبی نسبتاً جوان در خانه میتیلند دانمارک به تساوی یک - یک دست یافت، در ارزیابی این بازی گفت: دو نیمه کاملاً متفاوت را شاهد بودیم. فوتبالی که در نیمه اول آنهم با ترکیبی تقریباً متحول شده از خود نشان دادیم را دوست داشتم. ما موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم که می توانستیم بهتر از آن بهره ببریم. در نیمه دوم هم سعی کردیم به همین روش به بازی مان ادامه دهیم، اما پیروز به انجامش نشدیم.

وی اضافه نمود: ما نتوانستیم در 45 دقیقه دوم بازی مدنظرمان را به نمایش بگذاریم، چون میتیلند رو به بازی فیزیکی و مستقیم آورد. روی پرتاب اوت های آنها هم نتوانستیم خوب عمل کنیم و برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم در دفاع از جناحین ضعیف ظاهر شدیم. گلی هم که دریافت کردیم، روی بدشانسی محض بود و به نظر صحنه منجر به پنالتی آفساید بود، اما داور چنین نظری نداشت. وقتی هم نتیجه یک - یک شد، اوضاع به سود میتیلند تغییر کرد و آنها به خود باوری رسیدند، اما ما هم دست از سختکوشی نکشیدیم.

لیورپول با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و روز دوشنبه در قرعه کشی که صورت خواهد گرفت، رقیب خود را از سید دو خواهد شناخت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13320

به "کلوپ: دو نیمه کاملاً متفاوت را مقابل میتیلند شاهد بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: دو نیمه کاملاً متفاوت را مقابل میتیلند شاهد بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید