کلمنت: عزت اللهی بازیکن خوبی است و امیدوارم به ما یاری کند

به گزارش بانیما، سرمربی ردینگ از سعید عرت اللهی به عنوان بازیکنی خوب یاد و ابراز امیدواری کرد که بتواند به این تیم در آینده یاری کند.

کلمنت: عزت اللهی بازیکن خوبی است و امیدوارم به ما یاری کند

به گزارش خبرنگاران، پل کلمنت، سرمربی تیم فوتبال ردینگ در مورد خرید جدید این تیم که به طور قرضی از روستوف به این تیم انگلیسی پیوست، گفت: عزت اللهی تست های پزشکی اش را انجام داده است. او در سلامت کامل است و برای همراهی تیم ملی کشورش به ایران رفته است. زمانی که اردوی تیم ملی ایران خاتمه یابد و ویزای سعید آماده گردد، او به جمع ما ملحق خواهد شد. بی صبرانه منتظر این خواهیم بود که ببینیم عزت اللهی چه وضعیتی دارد و امیدوارم او هر چه زودتر به تیم اضافه گردد.

وی ادامه داد: امیدواریم عزت اللهی بتواند به ما یاری کند چون بازیکن خوبی است. سعید بازیکن قدرتمندی است و قدی در حدود یک متر و 90 سانتی متری دارد. به نظرم ما در تیم مان کمی احتیاج به عملکرد فیزیکی داریم و در چنین لیگی احتیاج به چنین چیزی دارید. عزت اللهی می تواند پاس بدهد و تکل بزند. بی صبرانه منتظر کار با او هستم، اما او مسئولیتی به دوشش نیست و نه تنها در مورد سعید، بلکه مسئولیت دیگر بازیکنان تیم هم به دوش من است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 428

به "کلمنت: عزت اللهی بازیکن خوبی است و امیدوارم به ما یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلمنت: عزت اللهی بازیکن خوبی است و امیدوارم به ما یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید