مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی ترابی به صورت رسمی به پرسپولیس برگشت.

مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت

به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی پس از نیم فصل حضور در لیگ ستارگان قطر و بعد از مذاکره با مسئولان پرسپولیس، با این تیم به مدت یک فصل و نیم به توافق رسیده و رسما سرخ پوش شد. قرار است کارت بازی مهدی ترابی 2 اسفند صادر شود تا این بازیکن در نیم فصل دوم سرخ ها را همراهی کند.

مهدی ترابی که در ابتدای فصل تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس پاسخ منفی بدهد و راهی لیگ ستارگان قطر و تیم العربی شود، برای نیم فصل دوم به پرسپولیس بازگشت. این بازیکن ملی پوش امروز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس منعقد کرد تا رسما به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود.

ترابی بعد از اینکه با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ نوزدهم رسید، برخلاف انتظار حاضر نشد به راهش با سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد و با حاشیه های فراوان به العربی قطر پیوست. جدایی ترابی در ابتدای فصل نقدها زیادی را نسبت به عملکرد مهدی رسول پناه، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به همراه داشت و حتی باعث تجمع هواداران مقابل درب باشگاه شد.

در سال های اخیر بارها صحبت از جدایی این مهاجم از پرسپولیس و پیوستن به تیم های خارجی و حتی اروپایی مطرح شده بود، اما ترابی تصمیم گرفت راهی العربی شود. این انتقال اما پایان خوشی برای مهدی ترابی نداشت و او نتوانست روزهای خوبی را در ترکیب این تیم قطری سپری کند. با توجه به ضعفی که در سیستم تهاجمی پرسپولیس دیده می شد و ابراز علاقه هر دو طرف، مهدی ترابی راه بازگشت به لیگ برتر ایران را در پیش گرفت و امروز رسما به تیم سابق خود بازگشت.

این یک خبر راضی کننده برای هواداران پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی خواهد بود تا با تقویت سیستم هجومی تیمش بتواند قدم در راه کسب پنجمین قهرمانی متوالی بگذارد. ضمن اینکه از چند ماه دیگر پرسپولیس باید در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و بدون شک نیاز به تقویت تیمش در نیم فصل دارد.

با حضور مهدی ترابی در دفتر جعفر سمیعی، قرارداد این بازیکن برای یک فصل و نیم آینده امضا شد. ترابی بازیکنی بود که از باشگاه سایپا به جمع سرخ پوشان پایتخت پیوست ولی در ابتدای این فصل راهی لیگ قطر شد. پس از رایزنی های فراوان، ترابی که علاقه خاصی به پرسپولیس دارد، قرارداد خود با باشگاه العربی قطر را فسخ کرد تا دوباره به خانه بازشود. قرارداد این بازیکن که در فاز تهاجمی می تواند به سرخپوشان کمک کند، ظهر امروز و پس از دور خاتمهی مذاکرات با باشگاه پرسپولیس به امضا رسید. ترابی اولین بازیکن در سبد خرید زمستانی است که نامش وارد لیست پرسپولیس شد.

حضور ترابی در پرسپولیس مهمترین گام باشگاه در جهت تقویت تیم در نیم فصل دوم خواهد بود . ترابی با حضور در تمرینات از بازی اول نیم فصل دوم مقابل سایپا می تواند پیراهن تیم را بر تن کند. مهدی ترابی پس از امضای قرارداد، به خبرنگاران گفت که به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد بسته و مسئله ای از این بابت وجود ندارد. پیش تر نگرانی هایی بابت فسخ قرارداد او به وجود آمده بود.

نکته جالب این که ترابی دو فصل پیش نیز ترابی در زمستان به پرسپولیس آمد و توانست به آخرین قهرمانی تیم برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر کمک کند. در فصل بعدی او ستاره تیم کالدرون شد و در خاتمه فصل عنوان گلزن ترین هافبک لیگ ایران را تصاحب کرد. ترابی برای پرسپولیس اغلب در پست هافبک چپ و مهاجم کاذب بازی کرده بود و حالا ممکن است با حضورش در جمع سرخ ها، احسان پهلوان از ترکیب بیرون برود یا این که او به زوج مهدی عبدی در خط حمله تبدیل شود تا امیری در کنار خط بازی کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14277

به "مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید