کشف 50 میلیاردی مواد غذایی تقلبی در پایتخت

به گزارش بانیما، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری 2 کلاهبردار که پس از جمع آوری مواد غذایی (برنج، قند و چای) بازار، آن ها را در کیسه های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند های معروف، مجددا این اقلام تقلبی را در بازار عرضه می کردند خبر داد.

کشف 50 میلیاردی مواد غذایی تقلبی در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: چندی پیش در رصد و پالایش های اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری 116 مولوی از جمع آوری و دپو مقادیر زیادی مواد غذایی، برنج، قند و شکر در انباری در حوالی خیابان خیام توسط فردی با همکاری یکی از همدستانش مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات کلانتری 116 مولوی قرار گرفت، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت متهمان اصلی پرونده پس از جمع آوری مواد غذایی (برنج، قند و چای) بازار آن ها را در کیسه های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند های معروف، مجددا این اقلام تقلبی را در بازار عرضه می کنند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه این اقدام آن ها علاوه بر برهم زدن تقاضا و عرضه کالا به مشتریان واقعی و ایجاد بحران در بازار می شده است، خسارت های فراونی نیز به شرکت های معتبر می زد، شرح داد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از آن مکان، 50 تن برنج، 2 تن شکر و یک تن قند کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به اینکه مالک انباری و راننده خودرویی که اقلام تقلبی را به این انباری انتقال و خارج می کرد دستگیر شدند، افزود: تحقیقات پلیسی، برای شناسایی سایر متهمان پرونده و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

به گفته سرهنگ جلیلیان، طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10356

به "کشف 50 میلیاردی مواد غذایی تقلبی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 50 میلیاردی مواد غذایی تقلبی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید