کاپیتان چین: ایران را در شن یانگ می بریم

به گزارش بانیما، کاپیتان تیم ملی فوتبال چین با اطمینان خاصی از پیروزی تیمش برابر ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سخن گفت.

کاپیتان چین: ایران را در شن یانگ می بریم

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال چین باید سه شنبه آینده(16 شهریور) در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شهر شن یانگ برابر ایران به میدان برود. فنگ ژیائو تینگ، کاپیتان تیم ملی فوتبال چین که در دیدار نخست برابر کره جنوبی نیز نمایش خوبی داشت ولی در نهایت بازنده از زمین خارج شد، امیدوار است اژدهای زرد(لقب چین) بتواند با فزونی برابر ایران به جهت خوبی در انتخابی جام جهانی روسیه برسد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال چین درباره دیدار با کره جنوبی و مصاف با ایران، گفت: باید از همه هم تیمی های خودم تشکر کنم که برابر کره نمایش خوبی از خود ارائه دادند. آن دیدار هر چه بود تمام شد و در نهایت تجربه خوبی نیز کسب کردیم. حداقل تجربه بازی در شرایط سخت را به دست آوردیم ولی نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و بازی را به تساوی بکشانیم. ما بازی را باختیم ولی اعتقادمان را از دست نداده ایم.

کاپیتان تیم گوانجو اورگراند ادامه داد: ما هفته بعد قطعا ایران را در شن یانگ خواهیم برد و به جهت برد باز خواهیم گشت. جهت طولانی ای تا انتها این رقابت ها داریم و هر تیم 10 دیدار برگزار خواهد نمود که شبیه لیگ خواهد بود و فرصت برای جبران این نتیجه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4609

به "کاپیتان چین: ایران را در شن یانگ می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان چین: ایران را در شن یانگ می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید