چرا باید جارو برقی رباتیک خرید؟

به گزارش بانیما، در بازار امروز لوازم خانگی جاروهای هوشمند و رباتیک آنقدر معروف شده اند که اگر آن ها را از نزدیک ندیده باشید، شکل بشقاب مانند آن ها را در فیلم ها و کلیپ های مختلف حتما دیده اید. در این مقاله قصد داریم ابتدا معرفی کلی از این دستگاه پر کاربرد داشته باشیم و سپس به این موضوع بپردازیم که چرا باید برای خانه از این جاروبرقی های هوشمند خرید. این جاروها برای کارکردهای خاصی ساخته شده اند و می توانند بار زیادی از دوش خانم های خانه دار در کار تمیز کردن خانه بردارند. در ادامه همراه ما باشید تا با این دستگاه ها بیشتر آشنا شوید.

چرا باید جارو برقی رباتیک خرید؟

جارو برقی رباتیک چیست؟

جاروبرقی رباتیک یا جارو برقی هوشمند برترین وسیله برای تمیز کردن آشغال های کوچک از سطح زمین و فرش مثل پوست تخمه یا تنقلات دیگر است. حتما می دانید که تمیز کردن شلوغی های بعد از مهمانی با جارو برقی معمولی و جارو دستی چه کار سختی است. مخصوصا که بعد از مهمانی دلمان می خواهد استراحت کنیم. شما به راحتی می توانید پس از مهمانی و رفتن مهمان ها با زدن دکمه جارو، بروید استراحت کنید. جاروهای هوشمند خودشان سطح فرش و زمین را آنالیز می نمایند و آشغال ها و خورده ریزه ها را جمع می نمایند. در نهایت پس از اتمام کار هم به محل شارژ خود بر می گردند. این جاروها اخیرا در ایران هم خیلی هوادار پیدا کردند. برای خرید این دستگاه ها بد نیست به جارو اتوماتیک منزل مارکت سر بزنید. انواع مختلف این دستگاه ها از برندهای معتبر را می توانید ببینید.

عملکرد جاروبرقی رباتیک در مقایسه با جاروبرقی های معمولی

مقایسه عملکرد جاروهای هوشمند با جاروهای معمولی مقایسه درستی نیست. چون جاروهای هوشمند برای کارکردهای خاصی فراوری شده اند. مکش این جاروها به گونه ای طراحی شده است که آشغال های سطح را جمع نمایند و برای تمیز کردن شیارها و حفره ها مناسب نیستند. اما کاربری ساده آن ها باعث شده است تا هواداران زیادی پیدا نمایند. جارو کردن با این دستگاه ها دیگر نه کمر درد می آورد و نه پادرد. این دستگاه ها به سه برس به همراه مکش هم مجهز شده اند تا بتوانند گوشه ها و کنج ها را هم تمیز نمایند.

قدرت تمیز کردن گوشه های دیوار

بعضی از افراد فکر می نمایند چون این جاروها بشقابی و گرد هستند، پس دیگر قادر به تمیز کردن گوشه ها و نواحی کنج اتاق نیستند. اما این تصور غلطی است. دو برس کناری روی این دستگاه ها قرار گرفته است که به دستگاه قابلیت تمیز کردن نواحی گوشه اتاق را می دهد. این برس ها یاری می نمایند تا همه نقاط اتاق به یک اندازه تمیز شوند.

قدرت تمیز کردن زیر مبل و وسایل دیگر

ارتفاع این جاروها بین 8 تا 14 سانتی متر قابل تغییر است. در صورتی که ارتفاع وسایل با زمین از این اندازه کمتر نباشد، جارو قادر به حرکت به زیر وسایل مختلف است. اگر ارتفاع کمتر بود، حتما میز و مبل را از سر راه جارو بردارید، چون ممکن است زیر این وسایل گیر کند.

قدرت تمیز کردن فرش و سرامیک

جالب است بدانید که بعضی از انواع این جاروهای هوشمند به تی خشک و تی تر هم مجهز شده اند و می توانند به خوبی سرامیک های خانه شما را برق بیاندازند. بعلاوه این دستگاه ها به راحتی می توانند از روی سرامیک به روی فرش بروند و همزمان فرش و سرامیک را با هم تمیز نمایند.

قیمت جاروهای هوشمند

شاید تنها نکته منفی درباره جاروهای هوشمند قیمت بالای آن باشد. این جاروها در حال حاضر قیمت بالایی دارند، اما با توجه به عملکردی که دارند و هوشمند بودنشان، این قیمت ها کاملا منطقی به نظر می رسد. از طرفی عمده این دستگاه ها را برندهای معتبر دنیا فراوری می نمایند و به همین علت در کنار قیمت بالا کارایی بالایی هم دارند.

برترین گزینه برای افراد مسن

این جاروها برای افراد مسن برترین گزینه اند. معمولا در سنین بالا بعضی از افراد مسن مجبورند که تنها زندگی نمایند. وجود چنین جارویی می تواند کار آن ها را در خانه کمتر کند و باعث بشود تا بیشتر بتوانند استراحت نمایند. این جاروها بعلاوه برای افراد پرمشغله، افراد مبتلا به دیسک کمر، افراد کم توان و افراد حساس به تمیزی خانه انتخابی بسیار هوشمندانه می تواند باشد.

برترین مارک جاروی هوشمند

در بازار داخلی برندهای مختلفی به فراوری جاروهای هوشمند می پردازند. اما یکی از برندهای معتبر و نام آشنا که این دستگاه های هوشمند را فراوری می نماید، تفال فرانسه است. جاروهای این برند در رنگ ها و طراحی های متنوعی به بازار عرضه شدند و قابلیت های ویژه ای دارند. به دوربین لیزری مجهز هستند و به وسیله اپلیکیشن و از راه دور می توان آن ها را کنترل کرد. این دستگاه ها باتری قوی و قابل قبولی هم دارند. پس از هر بار شارژ می توان تا 225 دقیقه از آن ها استفاده کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18843

به "چرا باید جارو برقی رباتیک خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید جارو برقی رباتیک خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید