پرمعناترین تصاویر ملاقات والیبال ایران و آمریکا، آمریکایی ها برای ایران دست زدند

به گزارش بانیما، بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا بعد از شکست مقابل ایران صف کشیدند و تیم ملی والیبال ما را تشویق کردند.

پرمعناترین تصاویر ملاقات والیبال ایران و آمریکا، آمریکایی ها برای ایران دست زدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان پیروز شد در یک بازی دیدنی در سه ست پیاپی آمریکا را شکست دهد تا حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد.

جدا از زیبایی های این جدال هیجان انگیز، حرکت ویژه آمریکایی ها در سرانجام این ملاقات بازتاب قابل توجهی داشته است.

طبق قانون جدید لیگ ملت های والیبال با توجه به شیوع کرونا، بازیکنان دو تیم از دست دادن به یکدیگر منع شده اند و باید پس از سرانجام بازی روبرو هم بایستند و برای هم دست بزنند، اما حرکت آمریکایی ها به دلیل این که این دست زدن بیش از زمان معمول و همیشگی شد جلب توجه کرد.

مربیان و بازیکنان آمریکا در این حرکت دیدنی ایستاده و به صورت منظم در مدتی طولانی تر از قوانین مسابقات به تشویق تیم ملی کشورمان پرداختند.

گریت موگوتوتیا دریافت نماینده تیم ملی والیبال آمریکا درباره بازیکنان تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران تیم بزرگی است و خیلی خوب بازی می نماید. بازیکنان ایران خوب هستند و گاهی نمی توان آنها را در مسابقه کنترل کرد.

وی اضافه نمود: سرویس های ایران خیلی خوب بود و دریافت برای ما مشکل بود. آنها وظیفه شان را به خوبی انجام دادند. ما یاد گرفتیم که بهتر شویم و با بعضی جوانان مان در حال کسب تجربه هستیم. ما سخت کار می کنیم تا در ادامه مقابل حریفان به پیروزی برسیم.

جان اسپراو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا نیز گفت: ایران بهتر بود و شانس های بیشتری داشت. خوشحالم که این بازی را تماشا کردم. پیروزی در این بازی خیلی خوب بود. ما باید مراقب باشیم و در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا اعلام کرد: من فکر می کنم گاهی باید از بازی چیزهایی را یاد بگیرید. این چالش سختی برای ما بود و امیدواریم استرس بعضی بازیکنان در این تورنمنت را کم کنیم تا بازیکنان بتوانند بهم یاری نمایند که این اتفاق بیافتد. ما تا المپیک رشد خواهیم کرد و این همه چیزی است که می توانم بگویم.

تیم ملی والیبال ایران بعد از دو شکست مقابل ژاپن و روسیه، در 5 بازی بعدی خود صاحب 5 پیروزی متوالی شد و فردا در بازی هشتم خود در لیگ ملتها با صربستان روبرو می گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16136

به "پرمعناترین تصاویر ملاقات والیبال ایران و آمریکا، آمریکایی ها برای ایران دست زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرمعناترین تصاویر ملاقات والیبال ایران و آمریکا، آمریکایی ها برای ایران دست زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید