پرسپولیس 25 میلیون تومان محکوم شد

به گزارش بانیما، کمیته معین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره بعضی از پرونده ها صادر کرد.

پرسپولیس 25 میلیون تومان محکوم شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به توضیح زیر است:

با توجه به شکایت باشگاه پیکان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت یک سال حق آموزش برای سعید حسین پور به انضمام مبلغ 5 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت باشگاه فرا برتر فریدونکنار از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت دادخواست باشگاه فرا برتر فریدونکار را به دلیل برطرف نشدن نقص در مهلت مشخص شده رد کرد.

براساس رای صادر شده در پرونده شکایت میثم تیموری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پرونده شکایت محسن خاکسار از باشگاه پارس جنوبی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 421 میلیون و 200 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 424 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت جواد نکونام از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 30 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

با توجه به شکایت علی اصغر عاشوری از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت دادخواست عاشوری را به دلیل برطرف نقص نشدن در مهلت مقرر مردود گفت.

براساس رای صادره شده در پرونده شکایت رضا منصوری المشیری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 425 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پرونده شکایت امید نظامی پور از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5627

به "پرسپولیس 25 میلیون تومان محکوم شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرسپولیس 25 میلیون تومان محکوم شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 25 میلیون تومان محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید