جدال مهدی رحمتی با پرسپولیس

به گزارش بانیما، لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری سه بازی در تهران، تبریز و اهواز وارد هفته چهارم می گردد.

جدال مهدی رحمتی با پرسپولیس

پرسپولیس - شهرخودرو ساعت 16:15، استادیوم آزادی

ملاقات آغازین هفته چهارم لیگ برتر، مصاف تیم های نیمه بالایی جدول است. مدافع عنوان قهرمانی کار سختی را مقابل شاگردان مهدی رحمتی پیش رو خواهند داشت. شهرخودرو در قامت یک تیم مدعی لیگ برتر کار خود را آغاز کرد و در بازی هفته اول مقابل ماشین سازی را با سه گل مغلوب کرد، اما در ادامه یک شکست و یک تساوی را تجربه کرد تا با چهار امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می نمایند، هفته گذشته با یک امتیاز از مسجدسلیمان به تهران برگشتند و در سه بازی گذشته خود عملکرد درخشانی را از خود به نمایش نگذاشته اند، اما امیدوارند با رجحان مقابل شهرخودرو خود را در جمع مدعیان قهرمانی لیگ بیستم ببینند و همین مسئله ملاقات فردای دو تیم را جذاب خواهد نمود.

ماشین سازی تبریز - گل گهر سیرجان ساعت 16:30، استادیوم بنیان دیزل

شاگردان وحید بیاتلو پس از شکست مقابل استقلال، باید میزبان تیم صدرنشین گل گهر سیرجان باشند. ماشین سازان تا انتها هفته سوم عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته اند و در سه ملاقات ابتدایی خود دو شکست و یک تساوی را تجربه نموده اند. آن ها کوشش خواهند کرد تا اولین پیروزی و سه امتیاز خود را مقابل شاگردان امیر قلعه نویی به دست بیاورند.

در مقابل گل گهر سیرجان در شرایط ایده آلی قرار گرفته است و با 7 امتیازی که از سه ملاقات خود به دست آورده صدرنشین جدول است. قلعه نویی در تمام خطوط بازیکنان آماده و با کیفیتی دارد و توپ پر در مقابل ماشین سازی قرار خواهد گرفت. گل گهر سیرجان کوشش می نماید عملکرد خوب خود را ادامه دهد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

فولاد خوزستان - آلومینیوم اراک ساعت 16:35 دقیقه، استادیوم شهدای فولاد

شاگردان جواد نکونام آماده اند تا در هفته چهارم مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیرند. آن ها تا به امروز یک برد خانگی و دو تساوی خارج از خانه به دست آوردند و در حال حاضر با 5 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. فولادی ها با بازگشت ایوب والی در خط دفاع مستحکم تر خواهند بود و در خط هافبک و خط حمله تا دندان مسلح هستند می خواهند با پیروزی مقابل آلومینیوم به صدر جدول نزدیک شوند.

در مقابل اراکی ها که در پیش فصل روز های خوبی را پشت سر نگذاشتند باید مقابل فولاد متفاوت تر از هفته های گذشته ظاهر شوند تا نتیجه بگیرند. آن ها در سه هفته گذشته تنها یک امتیاز کسب کردند و به همراه مس رفسنجان قعرنشین لیگ بیستم هستند. باید دید از شاگردان رسول خطیبی چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13333

به "جدال مهدی رحمتی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مهدی رحمتی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید