پارک ملی Jiuzhaigou چین دوباره آغاز به کار خواهد نمود

به گزارش بانیما، پارک ملی Jiuzhaigou سال گذشته بر اثر زمین لرزه ای مهیب خسارات بسیاری دید. دولت چین اعلام نموده است که این پارک هم اکنون ظرفیت پذیرش گردشگران را دارد.

پارک ملی Jiuzhaigou چین دوباره آغاز به کار خواهد نمود

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

پارک ملی جیوژایگو (Jiuzhaigou) چین یکی از مشهورترین پارک های ملی در چین است که پاییز گذشته بر اثر زلزله آسیب دیده بود، حال این پارک ملی پس از وقفه ای یکساله این هفته مجدد باز خواهد شد.

پارک ملی جیوژایگو در استان سیچوان در غرب چین واقع شده و در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این پارک به خاطر داشتن کوهستان های بلند ناهموار، جنگل های مخروطی، دریاچه های آبی، سبز و فیروزه ای رنگ، شهرت بسیار دارد.

دولت چین هفته پیش خاطرنشان کرد که این پارک پس از کوشش های بسیار برای بازسازی، 8ام مارس برای گردشگران مجدد باز خواهد شد. آبشار نوریلنگ و دریاچه های نوریلنگ، آیینه، پنج رنگ و شوژنگ برای بازدید گردشگران باز خواهد بود. این پارک در آگوست گذشته به خاطر آسیبی که از زلزله ای 7 ریشتری دیده بود، بسته شد. براساس گزارشات این زلزله به جاذبه های اصلی پارک مانند آبشار نوریلنگ صدمه زده بود.

پس از بازگشایی روزانه تا سقف 2 هزار نفر گردشگر می توانند از این پارک دیدن نمایند، این در حالی است که این پارک قبل از زمین لرزه روزانه بالغ بر 20 هزار نفر گردشگر ظرفیت داشت. براساس قوانین جدید تا مدتی هیچ گردشگری نباید تنها از این پارک دیدن کند، بلکه باید در تورهای گروهی ثبت نام نمایند و قبل از بازدید برای دریافت بیمه اقدام نمایند.

برای ماه اول هزینه بازدید 6 دلار و از اول آوریل 17 دلار خواهد بود.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5385

به "پارک ملی Jiuzhaigou چین دوباره آغاز به کار خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی Jiuzhaigou چین دوباره آغاز به کار خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید