برترین سواحل ابوظبی امارات

به گزارش بانیما، از پاییز تا بهار، سواحل ابوظبی به یکی از محبوب ترین جاهای تماشای این شهر تبدیل می شوند. آفتاب گرم در میانه فصل زمستان و جاهای تماشای بسیار زیبا در نزدیکی سواحل سبب شده تا افراد بسیار زیادی در این موقع از سال از شهر ابوظبی و به خصوص سواحل آن تماشا نمایند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین سواحل ابوظبی امارات بپردازیم.

برترین سواحل ابوظبی امارات

1. ساحل عمومی سعدیات

Saadiyat Public Beach

ساحل عمومی سعدیات (Saadiyat Public Beach) نه تنها یکی از بهترین سواحل عمومی در ابوظبی به شمار می رود بلکه از لحاظ زیبایی و امکانات نیز دست کمی از سواحل خصوصی ندارد. این ساحل در بخش شمالی خط ساحلی جزیره سعدیات قرار گرفته است و ورودی آن نیز در شرق پارک حیات واقع شده است. هزینه ورود به داخل این ساحل نسبت به دیگر سواحل عمومی به مراتب بیشتر است اما کسانی که از این ساحل تماشا نموده اند، امکانات بسیار زیاد و محیط تمیز و زیبای آن را بسیار ستایش نموده اند.

2. ساحل جزیره نورای

Nurai Island

در ساحل نورای (Nurai Island) تفرجگاهی به نام زایا نورای واقع شده است و به عنوان اختصاصی ترین ساحل در ابوظبی شناخته می گردد. پهنه طولانی از شن های نرم و بسیار زیبا در کنار آب های شفاف و درخشان باعث خلق سواحلی بسیار مجذوب نماینده و تماشایی شده اند که شبیه به سواحل مالدیو هستند. انواع ورزش های آبی را نیز می توان در این ساحل انجام داد که از جمله آن ها می توان به کایاک سواری، پدال بوردینگ و غواصی اشاره نمود.

3. ساحل یاس

Yas Beach

ساحل یاس (Yas Beach) در انتهای جنوبی خط ساحلی غربی جزیره یاس قرار گرفته و از جمله بهترین کلاب های ساحلی ابوظبی به شمار می رود. ساحل یاس سرشار از امکانات مختلف است و از جمله این امکانات نیز می توان به استخر شنا و استخر مخصوص بچه ها، کافه، غرفه های غذا و فروشگاه های وسایل ورزش های آبی اشاره نمود. برای مهمانان هتل جزیره یاس ورود به این ساحل رایگان است اما دیگر افراد برای بازدید از این ساحل باید هزینه ای پرداخت نمایند.

4. کلاب ساحلی سعدیات

Saadiyat Beach Club

در قسمت شرقی ساحل عمومی سعدیات، سواحلی شنی، نرم و درخشانی قرار دارند که جزو سواحل خصوصی کلابک ساحلی سعدیات محسوب می شوند. استخر اینفینیتی در کلاب ساحلی سعدیات یکی از ویژگی های برجسته آن به شمار می رود که شنا در آن می تواند بسیار جذب و به یادماندنی باشد. رستوران بسیار خوبی نیز در این کلاب ساحلی وجود دارد که انواع غذاها در آن سرو می گردد. آبگرم، سونا، جکوزی و سالن ورزشی از جمله دیگر امکانات این کلاب ساحلی به شمار می رود که اقامت بسیار خوبی را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.

5. کلاب ساحلی رادیسون بلو

Radisson Blue Beach Club

بسیاری از هتل های بزرگ و تفرجگاه های ابوظبی نقش کلاب های ساحلی را ایفا می نمایند و یکی از این موارد نیز کلاب ساحلی رادیسون بلو (Radisson Blue Beach Club) است که در انتهای غربی کورنیش ابوظبی قرار گرفته است. در کنار این پهنه شنی سفید رنگ، درختان خرما دیده می شوند و در کنار آن ها نیز منطقه ای مملو از استخر، کافه و رستوران واقع شده است. همین نیز باعث شده تا کلاب ساحلی رادیسون بلو انتخاب بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده باشد.

6. ساحل البطین

Al Bateen Beach

ساحل البطین (Al Bateen Beach) در مرکز ابوظبی یک انتخاب بسیار عالی و خانوادگی برای ساحل گردی به شمار می رود. البته باید توجه داشت که در آخرهفته ها، جمعیت زیادی از ساکنین محلی برای گذراندن اوقات فراغت خود به این ساحل می آیند. در نمای دور این ساحل نیز پل الحدیریات (Hudariyat Island) و بعلاوه جزیره الحدیریات (Hudariyat Island) به چشم می خورند. از سرویس های بهداشتی و دوش های تمیز تا آفتاب گیر های متعدد و کافه های مختلف سبب شده تا این ساحل سرشار از امکانات باشد. هیچ هزینه ای برای ورود به این ساحل گرفته نمی گردد. بخش جنوبی ساحل نیز مختص زنان است که برای آن هزینه ورودی ناچیزی اخذ می گردد.

7. کلاب ساحلی نیشن ریویرا

Nation Riviera Beach Club

کلاب ساحلی نیشن ریویرا (Nation Riviera Beach Club) احتمالا یکی از شناخته شده ترین کلاب های ساحلی در ابوظبی به شمار می رود که در کورنیش این شهر قرار گرفته است. ساکنین محلی به دفعات بسیار زیادی به اینجا می آیند و عضویت سالانه این کلاب را خریداری می نمایند. ساحل این کلاب حدود 200 متر طول دارد و در کنار آن نیز یک رستوران و استخری بزرگ همراه با جکوزی دیده می گردد. امکانات متعددی همانند استخر مخصوص بچه ها و بعلاوه زمین بازی مخصوص بچه ها در داخل و خارج کلاب ساحلی سبب شده تا اینجا انتخاب بسیار خوبی برای خانواده ها باشد.

8. کلاب ساحل روتانا

Beach Rotana Club

کلاب ساحل روتانا (Beach Rotana Club) در ابوظبی ممکن است کوچک به نظر برسد اما این ساحل در همین محیط کوچک خود باغ بزرگی دارد که در آن، امکانات بسیار زیادی به چشم می خورد. در این ساحل، یک استخر بسیار بزرگ و تعداد بسیار زیادی آفتاب گیر وجود دارند که ساحل گردی در اینجا را راحت تر و بهتر می نماید. چندین رستوران و کافه نیز در محیط باغ وجود دارند که انواع غذاها و خوراکی ها را سرو می نمایند. علاقه مندان به ورزش های آبی نیز می توانند از امکانات مختلف این ساحل برای غواصی یا کایاک سواری بهره ببرند.

9. ساحل کورنیش

Corniche Beach

ساحل کورنیش (Corniche Beach) در کنار جاده کورنیش قرار گرفته و ساحل عمومی اصلی ابوظبی به شمار می رود و در آخرهفته ها، خانواده های محلی را به خود جذب می نماید. این ساحل به بخش های مختلفی تقسیم می گردد و در راستا جاده نیز ورودی های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است. هزینه ای برای ورود به بخش اصلی ساحل کورنیش گرفته نمی گردد اما در بعضی از بخش های جداگانه این ساحل که برای خانواده ها و زنان در نظر گرفته شده، هزینه اندکی به عنوان ورودی اخذ می گردد. آب های ساحل کورنیش عمق اندکی دارند که برای شنای بچه ها مناسب هستند. از سوی دیگر، نجات غریق ها تا غروب آفتاب در این ساحل حضور دارند تا از هر گونه اتفاقی جلوگیری نمایند.

10. ساحل فیرمونت باب البحر (Fairmont Bab Al Bahr Beach)

Fairmont Bab Al Bahr Beach

ساحل هتل فیرمونت باب البحر (Fairmont Bab Al Bahr Beach) مکان بسیار خوبی برای آفتاب گرفتن و شنا کردن در آب های خلیج فارس به شمار می رود. این ساحل مشرف به مسجد بزرگ شیخ زاید (Sheikh Zayed Grand Mosque) است و انواع مختلفی از امکانات را می توان در آنجا مشاهده کرد. استخر شنا، استخر مخصوص بچه ها، وسایل غواصی و کایا ک سواری و … از جمله این امکانات به شمار می فرایند.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20741

به "برترین سواحل ابوظبی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل ابوظبی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید