پارلر با فناوری تازه برگشت

به گزارش بانیما، شبکه اجتماعی پارلر (Parler) که در پی قطع میزبانی وب از سوی آمازون غیرفعال شده بود، روز دوشنبه آنلاین شد.

پارلر با فناوری تازه برگشت

پارلر که محبوب کاربران راستگرای افراطی آمریکایی است، پس از آشوبهای کنگره آمریکا با اقدام خدمات وب آمازون در قطع خدمات میزبانی وب برای این سایت شبکه اجتماعی، غیرقابل دسترس شده بود اما روز دوشنبه گفت پلتفرم نوش بر مبنای فناوری پایدار و مستقل بنا شده است.

پارلر در بیانیه ای با اعلام راه اندازی مجدد این شبکه اجتماعی، گفت مارک مِکلِر را به اسم مدیرعامل موقت خود انتخاب نموده است. جان میتز، مدیرعامل قبلی پارلر ماه جاری به وسیله هیات مدیره اخراج شد.

خدمات وب آمازون به علت کوتاهی سایت پارلر در مدیریت محتوای خشونت آمیز مربوط به آشوبهای ششم ژانویه اجرا شده در کنگره، خدمات میزبانی وب برای این شرکت را معلق کرد که عملا باعث قطع شدن این سایت شد. بعلاوه شرکتهای اپل و گوگل اپلیکیشن پارلر را از فروشگاههای برنامه خود حذف کردند.

پارلر روز دوشنبه گفت فناوری نو وابستگی این شرکت به غولهای فناوری برای فعالیتهایش را قطع نموده است.

بر اساس گزارش رویترز، پارلر در بیانیه ای گفت در نخستین هفته، دسترسی کاربران فعلی خود را احیا خواهد نمود و از هفته آینده به روی کاربران نو گگردده می گردد. اپلیکیشن پارلر در صفحه اپل استور، خود را یک شبکه اجتماعی بی طرف با آزادی بیان توصیف نموده که به حمایت از حقوق کاربر متمرکز است. این سرویس شبکه اجتماعی در پی اعمال محدودیتهایی به وسیله فیس بوک و توییتر برای مقابله با انتشار محتوای خشونت آمیز، نزد افراد افراطی محبوبیت پیدا نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16953

به "پارلر با فناوری تازه برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارلر با فناوری تازه برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید