(ویدئو) فیلم پلیس از سیلی نماینده به سرباز؛ عنابستانی راست می گوید؟

به گزارش بانیما، بیانیه علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور پر از تناقض است. این بیانیه حتی با ادعاهای پیشین نماینده هم همخوانی ندارد.

(ویدئو) فیلم پلیس از سیلی نماینده به سرباز؛ عنابستانی راست می گوید؟

عنابستانی دو روز پیش به خبرگزاری صداوسیما گفته بود: ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می گردد؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده است، اصلاً صحت ندارد.

اما حالا در بیانیه خود شرحی مفصل از اتفاقات پس از پیاده شدن از خودرو اش ارائه نموده است. اینکه سرباز به سمت او باتوم پرتاب نموده و او سرباز هول داده است.

او مدعی شده سرباز به او توهین نموده و گفته است هر خری هستی برای خودت هستی!

عنابستانی سیلی زدن به سرباز را رد نموده اما ویدئویی تازه منتشر شده که با وجود اینکه کیفیت بالایی ندارد، باز هم ادعای سرباز را می تواند تائید کند.

در این ویدئو به نظر می رسد نماینده به صورت سرباز ضربه یا سیلی می زند به طوری که او چند قدمی پرتاب می گردد. اما عنابستانی می گوید فقط سرباز را هول داده است. احتمالا نماینده مجلس از وجود این ویدئو اطلاع داشته است که حالا برخلاف ادعای پیشین خود می گوید از ماشین پیاده شده و سرباز را هول داده است.

البته پلیس راهور روز گذشته گفت که مستندات کافی درباره ماجرا وجود دارد.

بیانیه علی اصغر عنابستانی همچنین مملو از ادعا است. او طوری ماجرا را روایت نموده که پلیس راهور و مردم را مقصر جلوه دهد. او مدعی است که ماموران پلیس مقصر ایجاد ترافیک هستند و او تقصیری نداشته است. نماینده سبزوار هیچ اشاره ای به رفتار غیرقانونی خود ننموده است.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: فرارو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14443

به "(ویدئو) فیلم پلیس از سیلی نماینده به سرباز؛ عنابستانی راست می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) فیلم پلیس از سیلی نماینده به سرباز؛ عنابستانی راست می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید