وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب ایران

به گزارش بانیما، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در شمال و رگبار و رعد و برق در جنوب کشور اطلاع داد.

وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب ایران

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده 3 و 4 مهر و آدینه 5 مهر برای استان های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می گردد. از شنبه 6 مهر مجدداً با شمالی شدن جریانات در سواحل شمالی بارندگی و کاهش دما رخ خواهد داد.

وی گفت: امروز بعد از ظهر (2 مهر) در جنوب استان سیستان و بلوچستان رشد ابر و وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می گردد. در ساعات بعد از ظهر فردا (3 مهر) با تقویت جریانات جنوبی شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در جنوب استان جنوب سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط استان های هرمزگان و جنوب فارس خواهیم بود که این شرایط در روزهای پنجشنبه و آدینه (4 و 5 مهر) علاوه بر این مناطق در جنوب کرمان، شرق و مناطق مرتفع استان های فارس و بوشهر نیز رخ خواهد داد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وزش باد شدید در ساعات ظهر و بعد از ظهر امروز (2 مهر) و روزهای پنجشنبه تا شنبه (4 تا 6 مهر) در بعضی مناطق شمال غرب و غرب کشور پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: طی دو روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه در انتها درباره وضعیت جوی پایتخت در دو روز آینده گفت: فردا (3 مهر) آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و احتمال غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به 33 و 23 درجه سانتی گراد می رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (4 مهر) صاف به تدریج همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با بیش ترین و کم ترین دمای 34 و 21 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5158

به "وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید