واگذاری پدیده، وعده ای که محقق می گردد

به گزارش بانیما، این طور که به نظر می رسد علی رغم همه کم توجهی ها، پدیده با نتیجه گیری های مطلوب در دو فصل اخیر مسوولان شهر را مجاب نموده که با واگذاری این تیم شرایط بهتری را برای پدیده رقم بزنند.

واگذاری پدیده، وعده ای که محقق می گردد

پروسه واگذاری باشگاه پدیده در حالی از مدت ها پیش کلید خورده بود که موانع مختلفی بر سر راه این واگذاری وجود داشت. در این بین البته مشتریان مختلفی هم برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی نموده بودند اما امکان این واگذاری در نهایت فراهم نشد. حالا اما علی رغم همه این موانع، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، از قطعی شدن واگذاری این تیم به شرکت خصوصی شهر خودرو خبر داده است.

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این رابطه می گوید: ضمن تقدیر از مسئولین استانداری، شهردار، شورای اسلامی شهر و سازمان همیاری شهرداری ها به خاطر حمایت های مالی خوبی که تاکنون از این تیم داشتند، مقدمات واگذاری تیم به سازمان همیاری فراهم شده بود اما باتوجه به اینکه شهر خودرو به عنوان اسپانسر بخش خصوصی برای تحویل دریافت تیم فوتبال پدیده و پرداخت هزینه های آن به صورت مکتوب اعلام آمادگی نموده بود جلساتی برگزار گردید و ازآن جایی که سیاست دولت توجه و حمایت از بخش خصوصی است تصمیم براین شد تا از این شرکت حمایت گردد.

این طور که به نظر می رسد علی رغم همه کم توجهی ها، پدیده با نتیجه گیری های مطلوب در دو فصل اخیر مسوولان شهر را مجاب نموده که با واگذاری این تیم شرایط بهتری را برای پدیده رقم بزنند.

200 - 11

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1386

به "واگذاری پدیده، وعده ای که محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری پدیده، وعده ای که محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید