واکنش وزیر ارشاد درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی ، اجازه ندادند که به تماشاگران و اجرا لطمه ای وارد گردد

به گزارش بانیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تهمیدات این وزارتخانه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی رخ داد، گفت که بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می گردد، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.

واکنش وزیر ارشاد درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی ، اجازه ندادند که به تماشاگران و اجرا لطمه ای وارد گردد

به گزارش خبرنگاران محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در حاشیه نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی درباره تمهیدات این وزارتخانه برای پیشگیری از حاشیه هایی مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی در سیرجان و گروه لیان در تالار وحدت رخ داد، گفت: اتفاقی که در سیرجان افتاد با مقاومت و ایستادگی همکاران ما در مجموعه حراست آنجا مرتفع شد. این اتفاق یک موضوع مرتبط با اختلاف ها و مسائل داخلی آنجا بود ولی اجازه ندادند که به تماشاگران و اجرا لطمه ای وارد گردد که خیلی قابل ستایش است. من به وسیله همکارانم از حمایت آنها تشکر کردم که واقعا ایستادگی کردند و جای تقدیر دارد.

وزیر ارشاد یادآور شد: در کل هر اجرای هنری ممکن است حاشیه هایی هم داشته باشد. بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می گردد، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.

بر اساس این گزارش، کنسرت گرشا رضایی که شامگاه آدینه نهم تیر در سینما قدس سیرجان به روی صحنه رفت، با حمله عواملی ناشناس که سلاح سرد به همراه داشتند، روبه رو شد و در جریان این اتفاق دو نفر زخمی شدند. در ادامه پلیس وارد عمل شد و افراد خاطی دستگیر شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22878

به "واکنش وزیر ارشاد درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی ، اجازه ندادند که به تماشاگران و اجرا لطمه ای وارد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر ارشاد درباره حمله به کنسرت گرشا رضایی ، اجازه ندادند که به تماشاگران و اجرا لطمه ای وارد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید