واکنش رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک به اعتراض تیم بیرانوند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، مهدی بیات رئیس ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک همزمان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور هم فعالیت می نماید. این مسئله باعث شده تا شائبه حمایت بیات از باشگاه خود در فوتبال بلژیک مطرح گردد.

واکنش رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک به اعتراض تیم بیرانوند

بیات در واکنش به این مسئله گفت: من هیچ موقع به فکر منافع شارلوا نبودم بلکه به این فکر می کنم که چطور می توانم باعث پیشرفت فوتبال بلژیک شوم چون این مسئله پیشرفت شارلوا را هم در پی خواهد داشت.

بیات که هنوز به خاطر تصمیم فدراسیون بلژیک مبنی بر تعطیل اعلام کردن لیگ فوتبال این کشور و اعلام قهرمان تحت فشار است، تاکید نمود: در تاریخ 26 مارس نامه ای سرگشاده به باشگاه ها نوشتم. به آنها اعلام کردم که هر کاری می توانیم انجام دهیم تا هفته سی ام لیگ هم برگزار گردد تا این مشکلاتی که الان می بینیم ایجاد نگردد. یک روز بعد رئیس باشگاه سنت ترویدن پاسخ داد که مسابقات همینجا به خاتمه برسد. من نظر مشابهی با او نداشتم ولی همیشه به حرف باشگاه ها گوش نموده ام.

وی بدون نام بردن از باشگاه آنتورپ، اضافه نمود: من مورد حمله یک باشگاه قرار گرفتم که آنرا درک نکردم. بعد از اظهارنظر آنها، تمام باشگاه های دیگر به من اعلام کردند که حرف آن باشگاه ناعادلانه بوده است.

رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک سپس نام باشگاه آنتورپ و لوسیانو دونوفریو (مدیرفنی این باشگاه) را بر زبان آورد و گفت: زمان دشواری برای درک کردن حمله آنها داشتم. چیزی که باشگاه های دیگر فکر می نمایند برایم مهم است. دونوفریو همان کسی است که در انتخابات فدراسیون فوتبال بلژیک به من رای داد.

بیات درباره اینکه اگر در نهایت ثابت گردد میان کارش در فدراسیون فوتبال و باشگاه شارلوا منافعی وجود دارد چه می گردد؟ اظهار کرد: اگر اسناد و مدارک و شواهدی وجود داشته باشد مسئله ای با آن ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک همچنین درباره طرح ادغام باشگاه های هلند و بلژیک در یک لیگ تحت عنوان BeNeLiga گفت: من هوادار این طرح نیستم ولی اگر بتوانید مرا قانع کنید که این طرح به نفع فوتبال بلژیک است به آن گوش می کنم. من مخالف حضور 8 تیم بلژیکی و 10 تیم هلندی در یک لیگ هستم چون واقعیت این است که بلژیک در رده ملی و باشگاهی بالاتر از هلند است. تصور کنید باشگاه های بلژیک در رده بندی نهایی در این لیگ اول تا هشتم شوند و تیم های هلندی نهم تا هجدهم. سپس تیم شماره هشت در امتیاز نهایی باید سقوط کند تا یک تیم بلژیکی دیگر به جایش صعود کند. اما در هر صورت من دشمن باشگاه هایی که این طرح را داده اند نیستم. این حق آنها است.

به گزارش خبرنگاران، آنتورپ بلژیک باشگاهی است که با علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش ایران و تیم پرسپولیس به توافق رسیده و او باید برای شرکت در تست های پزشکی به این کشور سفر کند. آنتورپ همچنین به دنبال جذب کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم کلاب بروژ است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10201

به "واکنش رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک به اعتراض تیم بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک به اعتراض تیم بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید