نه پنالتی به مهدی قایدی رسید و نه جام

به گزارش بانیما، مهدی قایدی که در جریان بازی به خوبی از سوی مدافعان تیم فولاد مهار شده بود و نتوانست دروازه این تیم را با خطر جدی روبرو کند در انتها بازی امیدوار بود استقلال در ضربات پنالتی بهتر از فولاد عمل کند، اما عکس این تصور رخ داد و مهدی قایدی نه به ضربه پنالتی رسید و نه جام تا در انتها بازی این چنین مغموم گردد.

نه پنالتی به مهدی قایدی رسید و نه جام

ناکامی در فینال فصل گذشته تلخی شکست در برابر فولاد را برای باشوی فوتبال ایران مضاعف کرد؛ آنهم در روز هایی که در پی حضور در یک تیم خارجی است و در روز های آینده به طور رسمی از استقلال خداحافظی خواهد نمود تا تجربه بازی در یک تیم تازه را به دست بیاورد. اما فوتبال ادامه دارد. هم برای مهدی قایدی و هم استقلال. ناکامی های گذشته می تواند بهانه ای برای پیروزیت در آینده باشد. هر چند خاطرات تلخ از دست دادن جام در فکر مهدی قایدی و هم تیمی هایش می ماند.

شاید استقلال شاد به این است که در جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته به جای مانده است و در یک چشم بهم زدن فصل تازه لیگ برتر و جام حذفی از راه می رسد و این می تواند یک آغاز دوباره برای آبی ها باشد؛ و البته باید به این نکته اشاره نمود با وجود جام هایی که برای استقلال از دست رفت مهدی قایدی یکی از پیروز ترین بازیکنان استقلال در فصول اخیر بوده و هر گاه برای این تیم به میدان آمد خوب و موثر فوتبال کرد. اگر چه کوشش های وی در فصل پایانی منجر به جام نشد، اما به طور حتم او با تحسین از سوی کادر فنی و تماشاگران استقلال تیم آبی را ترک خواهد نمود.

استقلال و مهدی قایدی و جام به وقت دیگر موکول شد.

ورزش سه

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16846

به "نه پنالتی به مهدی قایدی رسید و نه جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه پنالتی به مهدی قایدی رسید و نه جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید