نمایش اسرافیل در سینماتک پانتئون

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سینماتک، در سومین نشست سینماتک پانتئون به دبیری زینب لک و محمدحسین میربابا فیلم سینمایی اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده تحلیل می گردد.

نمایش اسرافیل در سینماتک پانتئون

در خلاصه داستان این اثر آمده است: ماهی زن میانسالی است که به تازگی پسر جوانش را در سانحه رانندگی از دست داده است. بهروز که عشق قدیمی و ناکام او بود بعد از سال ها از کانادا بازگشته است تا زمین هایش را به فروش برساند و با دختر جوانی به نام سارا که به وسیله دنیای مجازی با هم آشنا شده اند ازدواج کند و به کانادا باز گردد. مواجهه بهروز و ماهی در محیط بسته و سنتی شهری که در آن زندگی می نمایند خاطرات عشق قدیمی میان آنها و مصائبی را که از سر گذرانده اند، زنده می نماید.

در این برنامه علاوه بر نقد و آنالیز فیلم، تصویر زن در سینمای معاصر ایران مورد واکاوی قرار می گیرد.

این نشست با برگزاری برنامه تحلیل با عنوان دمیدن بر صور جدایی با سخنرانی محمدحسین میربابا و مستانه مهاجر، آیدا پناهنده روز دوشنبه مورخ 13 اسفند ساعت 16 الی 19:30 در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می گردد.

پوستر این نشست را آرمین رنگانی مدیر هنری سینماتک و تیزر تبلیغاتی آن را مجید باقرزاده مدیر اجرایی و فرهنگی سینماتک طراحی نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2018

به "نمایش اسرافیل در سینماتک پانتئون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش اسرافیل در سینماتک پانتئون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید