نشست اعضای تیم ملی والیبال بانوان با سرپرست فدراسیون

به گزارش بانیما، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان در آستانه اعزام به رقابت های قهرمانی زنان آسیا نشستی صمیمی با محمدرضا داورزنی داشتند.

نشست اعضای تیم ملی والیبال بانوان با سرپرست فدراسیون

به گزارش خبرنگاران وبه نقل ازسایت فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا از 18 تا 26 مردادماه به میزبانی شهر مانیل در کشور فیلیپین برگزار می گردد و تیم ملی ایران در این مسابقات با تیم های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران عصر امروز (سه شنبه) و در آستانه اعزام به مانیل نشستی صمیمی با داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال داشتند.

در این نشست که احمد ضیایی نایب رئیس و فریبا صادقی سرپرست نایب رئیسی بانوان نیز حضور داشتند، ابتدا صادقی درباره شرایط اردوی تیم ملی و رقابت های قهرمانی آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

اکرم قهرمانی سرمربی، میر مصطفی شجاعی مشاور فنی و یکی از بازیکنان به نمایندگی از سوی دیگر بازیکنان توضیحاتی درباره فرایند تشکیل تیم ملی بانوان، مراحل اردوهای آماده سازی، اردوی برون مرزی ویتنام و دیگر مسایل تیم به صورت جداگانه ارائه کردند.

سرپرست فدراسیون والیبال نیز در ادامه این نشست به اهمیت حضور بانوان با پوشش اسلامی در رقابت های برون مرزی اشاره نمود و گفت: بانوان والیبالیست با پوشش اسلامی افتخاری برای ایران و اسلام هستند و به بهترین شکل ممکن ارزش های اسلامی را به دنیا معرفی می نمایند.

وی تاکید نمود: والیبال چهره ای واقعی و متفاوتی از تبلیغات کشورهای غربی به دنیایان از ایران ارائه نموده است. بنابر این حضور قدرتمند والیبال در عرصه دنیای تنها یک موضوع ورزشی نیست بلکه والیبال پیغام صلح و دوستی ملت ایران را به دنیایان می رساند و رسالت مهمی در این زمنیه بر عهده دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7393

به "نشست اعضای تیم ملی والیبال بانوان با سرپرست فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست اعضای تیم ملی والیبال بانوان با سرپرست فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید