تیم ملی هندبال ساحلی مغلوب عمان شد

به گزارش بانیما، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار نیمه نهایی رقابت های آسیایی تایلند مقابل عمان مغلوب شد.

تیم ملی هندبال ساحلی مغلوب عمان شد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال ساحلی در دیدار نیمه نهایی رقابت های هندبال ساحلی تایلند مقابل عمان نهاده شد. تیم ملی هندبال ساحلی عمان در نیمه نخست با حساب 8 بر 11 بازی را به سود خود انتها داد، اما ملی پوشان ایران، عمان را در نیمه دوم با حساب 12 بر 15 از پیش رو برداشتند. این بازی به دیدار پنالتی کشیده شد که در انتها این دیدار ایران بازی را با نتیجه 8 بر 4 به عمان واگذار کرد.

ملی پوشان هندبال ایران با سه پیروزی مقابل امارات، تایلند و افغانستان و یک شکست برابر ویتنام به عنوان گروه دوم به نیمه نهایی این رقابت ها راه یافته بود. از دیگر گروه نیز قطر و ویتنام به این مرحله راه یافتند که قطر پیروز این دیدار بود.

این تیم دوشنبه ساعت 17:45 به وقت محلی برای دیدار رده بندی به مصاف ویتنام خواهد رفت. فینال این رقابت ها نیز میان قطر و عمان فردا برگزار می گردد.

ششمین دوره رقابت های هندبال ساحلی آسیا از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند پیگیری می گردد. این رقابت ها با حضور 9 کشور ایران، ویتنام، تایلند، افغانستان، امارات متحده عربی، قطر، عمان، چین تایپه و ازبکستان استارت خورد. سه تیم اول این رقابت ها جواز حضور در مسابقات هندبال ساحلی دنیا که در سال 2018 در سوچی روسیه برگزار می گردد را کسب می نمایند. رسول دهقانی، عباس اسدزاده، وحیدعرب زاده، امید سه کناری، شهریارحسینی، مسعود محسنی، امیرحسین سالمی، امین کاظمی، پوریاقلی پور، میلادحمیدی فر، مهدی خوش قدم، و مهدی رزاق پور ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران در این رقابت ها هستند که سیدحسن افتخاری به عنوان سرمربی، نادعلی ذکائی ومهدی قشقائی راد به عنوان مربی و حسن آئین جمشید هم به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال ساحلی ایراان را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5074

به "تیم ملی هندبال ساحلی مغلوب عمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی هندبال ساحلی مغلوب عمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید