معرفی هتل سان بیم پاتایا ، 4 ستاره

به گزارش بانیما، هتل سان بیم پاتایا | Sunbeam Hotel

این هتل در فاصله 4 دقیقه ای از ساحل قرار گرفته و از ساحل پاتایا تنها 270 متر دورتر است. هتل سان بیم پاتایا به مهمانان پارکینگ و اینترنت رایگان، اتاق هایی با استایل تایلندی و … می دهد و امکانات گوناگونی نظیر استخر و سالن بدنسازی را در خود جای داده است. خبرنگاران در ادامه این متن، برای شما ویژگی های تفریحی، رفاهی و خدماتی هتل سان بیم پاتایا Sunbeam Hotel را به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر آورده است. با ما همراه باشید:

معرفی هتل سان بیم پاتایا ، 4 ستاره

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل سان بیم پاتایا

پذیرش هتل 24 ساعته است و در این بخش امکان تبدیل ارز مهیاست. دستگاه خودپرداز، انبار خدمات تور و بلیط و همچنین یک راهنمای گردشگری از دیگر مواردی است که در بخش پذیرش هستند. نظافت روزانه در هتل انجام می گیرد و سرویس های اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و اتوی کت و شلوار با هزینه مجزایی صورت می گیرد. امکانات گوناگونی برای مهمانان کم توان تهیه شده که رمپ ویلچر یکی از آنهاست.

شما می توانید در شهر پاتایا یک ماشین اجاره کنید و از پارکینگ رایگان استفاده کنید. اتاق های خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری با هزینه مجزا، دستگاه وندینگ و نگهبانی 24 ساعته بخشی از امکانات هتل هستند. در این اقامتگاه اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس، کافی نت و دستگاه کپی و ارسال فکس نیز موجود می باشد. اینترنت در تمام بخش های هتل قابل دسترسی و رایگان است. ورود حیوانات خانگی به هتل سان بیم پاتایا مجاز نیست.

کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل سان بیم پاتایا

در محیط بیرونی هتل فضای سبز وجود دارد و مبلمانی نیز برای استراحت شما قرار داده شده است. در صورت درخواست می توانید از تجهیزات باربیکیو استفاده کنید که هزینه مجزایی خواهد داشت. یک استخر روباز از جمله امکانات تفریحی هتل است که در کنار آن چترهای آفتابگیر، تخت و … واقع شده است. باشگاه بدنسازی هتل جای خوبی برای ورزش روزانه شما است. شما همچنین می توانید از هتل بلیط جاذبه های گوناگون شهر را تهیه کنید.

صبحانه بوفه باز هتل هر روز از ساعت 6 تا 10 صبح سرو می گردد که اگر روی اتاقتان حساب نشده باشد، باید هزینه مجزایی برای صرف آن پرداخت کنید.

امکانات اتاق های هتل

در این هتل 12 طبقه، 268 اتاق و سوئیت وجود دارد که خیالتان از بابت امکانات آن ها کاملا راحت باشد. در تمام اتاق های هتل سان بیم پاتایا یخچال، بطری های آب معدنی رایگان و دستگاه قهوه/چای ساز قرار داده شده است تا هر زمان که خواستید یک نوشیدنی گرم برای خود دم کنید. نظافت به صورت روزانه انجام می گیرد و کاملا رایگان است و سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته است. در سرویس حمام اتاق ها هم دوش و هم وان به کار رفته و تمام لوازم آرایشی-بهداشتی مورد احتیاج را پیدا خواهید کرد.

یک تلویزیون برای شما تهیه شده که هم شبکه های محلی و هم شبکه های بین المللی را پخش می نماید. همه اتاق ها بالکن هم دارند که از هوای تازه و بوی خوش دریا لذت ببرید. گاوصندوق هتلی، حوله، سشوار، خوراکی هایی با هزینه مجزا، میز کار و کمد از دیگر امکانات داخل اتاق ها هستند.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سوپریر دبل یا تویین: این اتاق ها 29 متری هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره در آن ها وجود دارد.
  • اتاق اس بوتیک وینگ دبل یا تویین: مساحت این اتاق ها 25 متر مربع است که در آن ها یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره موجود است.
  • اتاق دولوکس دبل یا تویین: فضای 42 متری این اتاق ها با یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره پر شده است.
  • سوئیت جونیور: مساحت آن ها 57 متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ دارند.
  • اتاق پایرت استودیو: این اتاق ها 55 متر مربع هستند که یک تخت دونفره یا یک تخت دونفره کینگ دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های پاتایا

  • ساحل پاتایا فستیوال مرکزی: از هتل 300 متر دورتر است که با 4 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • هارد راک کافه: این کافه از شما 400 متر دورتر است که پیاده روی به آنجا تقریبا 13 دقیقه طول می کشد. تاکسی شما را 3 دقیقه ای خواهد رساند.
  • مرکز غواصی سیفاری: تا اینجا تقریبا 700 متر فاصله دارید که اگر پیاده بروید 11 دقیقه طول می کشد و با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید دِ اونیو پاتایا: تا اینجا تقریبا 750 متر فاصله دارید که تاکسی بعد از 11 دقیقه شما را می رساند. پیاده هم 15 دقیقه ای می رسید.
  • رویال گاردن پلازا: برای اینکه به این جاذبه برسید حدودا 1.1 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی شما را 5 دقیقه ای به آنجا خواهد رساند و اگر بخواهید این راستا را پیاده طی کنید بعد از 17 دقیقه می رسید.
  • بندر پاتایا: از شما 3 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید. پیاده روی تا این خیابان حدودا 20 دقیقه طول می کشد.
  • خیابان واکینگ استریت: از این خیابان 1.6 کیلومتر دورتر هستید. اگر انتخاب شما تاکسی است، احتمالا 8 دقیقه ای آن را خواهید دید و اگر پیاده بروید 25 دقیقه بعد می رسید.
  • سرویس قایقرانی هواهین فِری: این شرکت تا شما 2.1 کیلومتر فاصله دارد که با 23 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی هم 7 دقیقه ای شما را می رساند.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: حدودا 31.4 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 1 ساعت شما را به این فرودگاه خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: تا این فرودگاه 85.6 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را حدودا 1 ساعت و 40 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل سان بیم پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، پاتایای مرکزی 20150، چونبوری، نانگپرو، خیابان ساحلی

217/27 Soi 8 Moo 9, Beach Rd., Nongprue, پاتایا, Chonburi, 20150 پاتایا Central, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4216

به "معرفی هتل سان بیم پاتایا ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سان بیم پاتایا ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید