مسابقات کشتی ناشنوایان - ترکیه، 3 مدال نقره برای کشتی گیران ایران

به گزارش بانیما، تیم کشتی ناشنوایان ایران با کسب سه مدال نقره نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان دنیا در این بخش شد.

مسابقات کشتی ناشنوایان - ترکیه، 3 مدال نقره برای کشتی گیران ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، رقابت های رده بندی و فینال مسابقات قهرمانی دنیا کشتی فرنگی ناشنوایان از صبح امروز (دوشنبه - 14 تیر ماه) در ترکیه برگزار گردید.

در سرانجام مسابقات، صادق ابوالوفایی، مهدی بخشی و اصغر کریمی سه مدال نقره برای کشورمان به دست آوردند و تیم ملی کشتی بزرگسالان ناشنوایان پس از تیم ترکیه بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان سوم شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

صادق ابوالوفایی در وزن 55 کیلوگرم با نتیجه 3 بر یک به نماینده روسیه باخت و در دور دوم پیروز شد با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف اوکراینی به رجحان برسد. ابوالوفایی در مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد. ابوالوفایی در فینال با ضربه فنی مغلوب گردید و به مدال نقره رسید.

مهدی صدری هم در وزن 60 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 2 بازی را به نماینده روسیه واگذار کرد و در دومین بازی خود با نتیجه 13 بر 3 مقابل کشتی گیر بلغارستان پیروز شد. او در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل فرنگی کار ترکیه بازنده شد و باید برای مقام سومی مبارزه می کرد. صدری در پیکار با کشتی گیر اوکراینی با نتیجه 3 بر یک بازنده شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

مهدی بخشی دیگر نماینده کشورمان هم در وزن 63 کیلوگرم با نتیجه 8 بر صفر بازنده شد و در دومین ملاقات خود حریف قزاقستانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. این کشتی گیر در دور سوم 3 بر 2 مقابل حریف قدرتمند روسی خود پیروز و فینالیست شد و در فینال برابر کشتی گیر ترک 9 بر صفر بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد.

علی کریمی در وزن 67 کیلوگرم با نتیجه 10 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و در دومین بازی خود با نتیجه 9 بر 6 مقابل حریف ترکیه ای بازی را واگذار کرد. کریمی در ملاقات سوم خود با نتیجه 8 بر صفر بازنده شد تا باید برای مقام سومی کوشش کند. کریمی برابر حریف آذربایجانی هم 12 بر 4 بازنده شد و مدال برنز را از دست داد.

اصغر کریمی فرنگی کار وزن 72 کیلوگرم کشورمان هم مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل فرنگی کار یونان به رجحان رسید و فینالیست شد. کشتی گیر کشورمان در فینال 8 بر صفر برابر کشتی گیر روس بازنده شد و به مدال نقره رسید.

رضا اسماعیلی هم در وزن 77 کیلوگرم با نتیجه 14 بر 3 مقابل کشتی گیر قزاقستان بازی را واگذار کرد و در دومین بازی خود مقابل حریفی از بلاروس با نتیجه 10 بر صفر بازنده شد.

شیرزاد مهکی در وزن 82 کیلوگرم با نتیجه 9 بر یک مسابقه را به حریف روس خود واگذار کرد و در دومین ملاقات با نتیجه 11 بر 5 مقابل حریف قزاقستانی به رجحان رسید. مهکی در دور سوم مقابل حریف اوکراینی با نتیجه 10 بر 2 بازی را واگذار کرد و به رده بندی رسید. مهکی در ملاقات رده بندی مقابل حریف ترک بازی را واگذار کرد و به مدال نرسید.

بعلاوه ابوذر ربیع زاده در وزن 87 کیلوگرم با نتیجه 5 بر یک مقابل حریف اوکراینی خود پیروز شد و در دومین بازی خود با ضربه فنی مقابل حریف بلاروس بازنده شد. اکبر صابری هم در وزن 97 کیلوگرم مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 3 - 3 بازنده شد و در دور دوم با نتیجه 9 بر 6 مقابل فرنگی کار ترکیه به رجحان رسید. صابری در مسابقه سوم با ضربه فنی مقابل کشتی گیر اوکراین نتیجه را واگذار کرد و در ملاقات بعد خود 9 بر صفر مقابل کشتی گیر روس بازنده شد.

این نتایج در حالی رقم خورد که محمدرضا صدری در وزن 130 کیلوگرم در دور اول استراحت داشت و در دور دوم مقابل کشتی گیر ترکیه 9 بر صفر مغلوب گردید. صدری در دور سوم با نتیجه 11 بر 3 مقابل کشتی گیر قرقیزستان بازنده شد و از دستیابی به مدال ناکام ماند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16334

به "مسابقات کشتی ناشنوایان - ترکیه، 3 مدال نقره برای کشتی گیران ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی ناشنوایان - ترکیه، 3 مدال نقره برای کشتی گیران ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید