کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، شکست سنگین محمدعلی گرایی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش بانیما، نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران برابر حریف اسم دار خود از روسیه تن به شکست سنگین 10 بر یک داد.

کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، شکست سنگین محمدعلی گرایی مقابل قهرمان المپیک

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2021 در اسلو مرکز نروژ، محمد علی گرایی در یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف از روسیه به سختی تن به شکست داد.

در وزن 77 کیلوگرم، محمد علی گرایی دارنده 2 مدال برنز دنیا در دور نخست مقابل آیک مناتسکانیان از بلغارستان با نتیجه 6 بر یک به رجحان رسید و راهی هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه هم مقابل جلا بولکوادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک به رجحان رسید اما در سومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای المپیک و 2 طلای دنیا از روسیه با نتیجه سنگین 10 بر یک در همان تایم نخست بازنده شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. گرایی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود ولاسوف به فینال باشد.

در وزن 72 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش رفت و در سرانجام در مدت زمان 3 دقیقه و 17 ثانیه با نتیجه 9 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در دومین مبارزه هم برابر لی از کره جنوبی در همان دقیقه نخست با نتیجه قاطع 12 بر 2 به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف غنی زاده از آذربایجان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم، پژمان پشتام در دور نخست به مصاف سینگ هارپرت از هند رفت و با نتیجه 4 بر 3 به رجحان رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، وی سپس با نتیجه 7 بر 2 مقابل طارق عبدالسلام از بلغارستان به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. پشتام برای رسیدن به نیمه نهایی باید از سد رادزیک کولیو از بلاروس عبور کند.

پیش از این سجاد عباس پور در وزن 55 کیلوگرم در دور نخست مقابل حریفی از آمریکا تن به شکست 10 بر یک داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17668

به "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، شکست سنگین محمدعلی گرایی مقابل قهرمان المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، شکست سنگین محمدعلی گرایی مقابل قهرمان المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید