مردان پاراتکواندو ایران نایب قهرمان جهان شدند

به گزارش بانیما، تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان پیروز شد با کسب دو مدال طلا و یک پله صعود، بر سکوی دومی مسابقات جهانی 2021 ایستاده و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

مردان پاراتکواندو ایران نایب قهرمان جهان شدند

به گزارش ایرنا، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2021 با حضور 264 هوگوپوش از 41 کشور از روز گذشته (شنبه - 20 آذرماه) به میزبانی استانبول ترکیه آغاز شد و امروز (یکشنبه) به انتها رسید.

تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان که با چهار نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود، پیروز شد با کسب 2 مدال طلا (مهدی پوررهنما، حامد حق شناس) و یک پله صعود نسبت به دور قبل، بر سکوی دومی مسابقات جهانی 2021 ایستاده و کاپ نایب قهرمانی را بالای سر ببرد. روسیه قهرمان شد و قزاقستان بر سکوی سومی ایستاد.

همچنین مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار شایسته کشورمان که طلای این دوره از رقابت ها را بدست آورد، به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

مردان پاراتکواندو ایران نایب قهرمان جهان شدند

در بخش زنان نیز مهتاب نبوی دختر شایسته و غیور پاراتکواندو کشورمان بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، علیرضا بخت و حامد حق شناس ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان را تشکیل داده بودند؛ فاطمه دودانگه، مهتاب نبوی و رایحه شهاب در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو زنان قرار داشتند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو مردان را برعهده داشت؛ زنان پاراتکواندوکار کشورمان نیز با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی به مصاف رقبای خود رفتند.

این رقابت ها 14 G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 140، 84 و 50/40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18403

به "مردان پاراتکواندو ایران نایب قهرمان جهان شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مردان پاراتکواندو ایران نایب قهرمان جهان شدند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان پاراتکواندو ایران نایب قهرمان جهان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید