محل برپایی اردوی آزادکاران تغییر کرد، استارت مسافران ایتالیا

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اسامی نفرات منتخب اعزامی به تورنمنت بین المللی ایتالیا به عنوان یکی از میادین رنکینگ دار اتحادیه جهانی را اظهار داشت، مقرر شد این نفرات پیش از اعزام در اردوی ویژه ای شرکت نمایند.

محل برپایی اردوی آزادکاران تغییر کرد، استارت مسافران ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بر این اساس اردوی مذکور از روز چهارشنبه شروع خواهد شد که تفاوت آن با اردوهای قبلی، محل برگزاری تمرینات است. بدین ترتیب آزادکاران دعوت شده به این اردو به جای خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی به مجموعه انقلاب خواهند رفت تا اردوی خود را در این محل برگزار نمایند.

طبق تصمیم کادر فنی چندی پیش بهنام احسانپور در وزن 65 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم را برای حضور در مسابقات بین المللی ایتالیا انتخاب شدند که البته اعزام علیرضا کریمی و حضور او در اردوی آماده سازی به دلیل مصدومیت منتفی شد.

البته از حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و رضا اطری در 57 کیلوگرم هم برای حضور در این اردو دعوت شده بود که مصدومیت حسن یزدانی نیز باعث شد او در جمع اردونشینان حضور نیابد.

اردوی آزادکاران اعزامی به ایتالیا طبق برنامه از روز 13 دی ماه در مجموعه انقلاب شروع می گردد و تا زمان اعزام به این مسابقات ادامه خواهد داشت.

تورنمنت بین المللی کشتی ایتالیا به عنوان یکی از میادین سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی اواخر دی ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6044

به "محل برپایی اردوی آزادکاران تغییر کرد، استارت مسافران ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محل برپایی اردوی آزادکاران تغییر کرد، استارت مسافران ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید